שתף קטע נבחר

המילטון: "היריקה - הדבר הכי גרוע שעשיתי בחיי"

כוכב הפועל חולון, שהוביל את קבוצתו ל-1:2 ברבע גמר הפלייאוף (23 נקודות ו-10 ריבאונדים), התייחס לתקרית עם שמחון במפגש השני: "גם אנשים בארה"ב ראו את זה, מעשה מטופש שלי". מעל 200 אוהדים סגולים יגיעו לאילת למשחק השלישי

 

היכל טוטו היה רחוק מלהיות מלא (3,500 צופים) אמש (ראשון) בניצחון של הפועל חולון על הפועל אילת 81:87, במשחק השלישי של סדרת רבע גמר הפלייאוף (1:2), אבל האווירה בו הייתה נהדרת. קבוצתו של דן שמיר הוליכה לאורך כל המשחק, אך הדרומיים נתנו פייט אדיר ולא היו רחוקים מלבצע מהפך.

 


 

בסופו של דבר יכולת שיא של ג'ורדן המילטון (23 נקודות ב-4 מ-7 לשלוש ו-10 ריבאונדים) וג'ו אלכסנדר (21 נקודות, 11 מ-11 מהקו) הרגיעו את שמיר והקהל הסגול.

 

ג'ורדן המילטון ותמיר בלאט בטירוף (צילום: ראובן שוורץ)
המילטון בטירוף, אתמול מול אילת(צילום: ראובן שוורץ)

 

המילטון, שהיה בעין הסערה ב-48 השעות האחרונות בעקבות היריקה המכוערת שלו לעבר עמית שמחון במשחק השני בסדרה, התקבל על ידי הקהל בכבוד של מלכים, שהיה שמור העונה רק לגלן רייס ג'וניור. הפורוורד ענה על הפרקט, ולאחר מכן התפנה להתנצל בפני שמחון: "שמתי את התקרית מאחוריי, התקשרתי לעמית, הוא הבהיר את מה שאמר, עשיתי את הדבר הכי מטופש שאני יכול לעשות, גם אנשים בארה"ב ראו את זה, אין ספק שזה הדבר הכי גרוע שעשיתי בחיים שלי".

 

על המשחק עצמו אמר המילטון: "באנו להתחרות, שתי הקבוצות שמרו על הכדור. ניסו להיות איתי פיזיים, ובסוף המשחק החברים שלי לקבוצה עשו מהלכים גדולים. הביאו אותי במקום שחקן שעשה עבודה גדולה (רייס ג'וניור), באתי להיכנס לנעליים האלה, לנצח כמה שיותר משחקים, ובתקווה לעבור סיבוב".

 

אוהדי חולון מקללים את עמית שמחון (צילום: ראובן שוורץ)
לקהל החולוני היה הרבה מה להגיד לעמית שמחון(צילום: ראובן שוורץ)

 

הפורוורד האמריקני היה עצבני מאוד במשחקים האחרונים בעקבות היחס לו הוא זוכה מהשופטים, בעיקר בכל מה שקשור לכמות הזריקות מקו העונשין להן הוא זוכה: "לפעמים אני משחק 30 וכמה דקות

 ומקבל זריקת עונשין אחת, ניצחנו במשחק הראשון, וניצחנו היום, זה מה שחשוב".

 

שמיר החליט לבצע שינוי בהכנה של חולון למשחק, כאשר הקבוצה תטוס רק ביום ההתמודדות לאילת, בניגוד למה שקרה במשחקי הליגה וכן במשחק הראשון, אליהם טסה אילת יום לפני. היכל בגין באילת צפוי להיות מלא ב-1,500 צופים מחר (19:00), כאשר מעל 200 יהיו אוהדים סגולים, שכבר הבטיחו את מקומם בטיסות לעיר הדרומית.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
ג'ורדן המילטון
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים