שתף קטע נבחר

נתניה: מכת פציעות לקראת בני יהודה

החלוץ אחמד סבע אינו כשיר ל-90 דקות, ומחליפו פיראס מוגרבי נפצע אף הוא באימון. ראובן עטר עשוי לעלות עם מערך של חמישה קשרים

אחרי שמכבי נתניה נדדה למתקן האימונים בכפר יונה, התאמנה היום (ה') הקבוצה בגבעת חיים, מאחר שתנאי המגרש בכפר יונה לא היו לשביעות רצונה. למאמן נתניה, ראובן עטר, יש לא מעט בעיות לפתור בכל הקשור לבניית ההרכב, וכל זאת לפני המשחק ביום ראשון מול בני יהודה.

 

החלוץ אחמד סבע, שנטש אתמול את האימון בגלל כאבים בשרירי הבטן, לא התאמן היום עם חבריו וערך אימון ריצה קליל יחד עם מאמן הכושר אורי הראל. השחקן לא כשיר ל-90 דקות ועשוי לקבל זריקות על מנת שיוכל לקחת חלק במשחק מול בני יהודה. בכל אופן, בנתניה יחליטו לגבי כשירותו של החלוץ רק מחר, כשייבדקו האם הוא יכול להתאמן באופן רגיל.


עטר. בעיות בחוד של היהלומים (צילום: עוז מועלם)

 

מי שהיה צריך להחליפו בהרכב, ואף תורגל אתמול, הוא החלוץ הצעיר פיראס מוגרבי, אולם גם הוא נפצע היום. השחקן קיבל מכה בברכו, לא הצליח להמשיך באימון ונטש אותו. עטר תרגל במקומו את דלה ימפולסקי ואת ריף מסיקה. אם ימפולסקי יפתח, תשחק נתניה עם שני חלוצים. אם לא, תעלה קבוצת היהלומים במערך של חמישה קשרים.

 

מכת הפציעות הנוכחית מצטרפת לשני השחקנים המורחקים של נתניה, שלו מנשה והשוער אריסטיד זוגבו, שאותו יחליף דניאל ליפשיץ'. טל מעבי יוסט ככל הנראה לחוליית הקישור ויגאל אנטבי יפתח בעמדת המגן השמאלי.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים