שתף קטע נבחר

רעננה: שאול סמדג'ה נקנס ב-1,000 שקל

השוער ספג קנס כספי קל על העימות עם הקשר סטיבן כהן. בקבוצה מקווים לנצח את מכבי פ"ת בשבת ולסיים את הסיבוב הראשון בטעם מתוק

בהפועל רעננה התעסקו ביומיים האחרונים כמעט בכל דבר חוץ מכדורגל. במועדון ניסו להרים את מורל השחקנים לאחר התבוסה 5:1 להפועל תל אביב, אבל אתמול (ד') נאלצו להתעסק שם בענייני משמעת, אחרי שבמהלך אימון הערב התפתח עימות בין שוער הקבוצה שאול סמדג'ה לבין הקשר סטיבן כהן.

 

העימות המדובר, שהחל באלימות מילולית וגלש גם לאלימות פיזית, גרם למאמן הקבוצה אלי כהן לסיים את האימון לפני המועד המקורי וכבר אתמול זומנו השניים לשיחה עם הבעלים אשר אלון. כזכור, סמדג'ה הועמד לדין משמעתי וכהן, שעל פי טענת אנשי רעננה לא היה אשם במקרה, שוחרר לביתו.

 

בהנהלת הקבוצה החליטו להטיל על השוער הוותיק והקפטן קנס כספי. סמדג'ה, שבמהלך ועדת המשמעת התנצל על המקרה וטען כי מדובר בלחצים מהתוצאות האחרונות, ספג היום (ה') קנס כספי של 1,000 שקל בפועל ולא כפי שחשבו בתחילה ברעננה להענישו בסכום גבוה יותר. "הקנס הוא בדחילו ורחימו קל", אמרו היום בקבוצה.

 

רעננה המשיכה היום בהכנותיה לקראת המשחק בשבת נגד מכבי פתח תקווה. בקבוצה מהשרון מקווים לסיים את הסיבוב הראשון בטעם מתוק עם ניצחון, שיעניק להם מעט אוויר לנשימה בתחתית.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
שאול סמדג'ה
צילום: רועי עידן
מומלצים