שתף קטע נבחר

תעודת בגרות: אוסטרובסקי אלופת התיכונים לבנות

אביגיל כהן מרוטברג נפצעה אחרי פחות משתי דקות ולא חזרה לפרקט, רעננה ניצלה זאת כדי לחגוג ניצחון 46:61 ותואר שלישי בהיסטוריה

בנות תיכון אוסטרובסקי עשו את זה. בפעם השלישית בתולדותיהן הן זכו באליפות התיכונים לבנות, לאחר שגברו 46:61 על תיכון רוטברג. 80 שניות לאחר שריקת הפתיחה התרחש האירוע שהשפיע על המשחק כולו. אביגיל כהן, הכוכבת הגדולה של רוטברג ואולי השחקנית הטובה ביותר בארץ לגילה, סובבה את הקרסול, התפתלה מכאבים ולא חזרה יותר לפרקט.

 

בלעדיה, רמת השרון החזיקה מעמד שלושה רבעים. אוסטרובסקי רעננה ניצלה את המצב, ניצחה וחגגה זכיה באליפות ליגת העל לתלמידות. כהן בת ה-18, שיחד עם רוטברג הפסידה את שני הגמרים האחרונים, ניסתה עוד לחזור בפתיחת הרבע השני. תוך שניות ספורות חזרו הכאבים, שלוו בדמעות. האדומות מהשרון, הפייבוריטיות הגדולות לפני הגמר, ספגו הפסד שלישי רצוף במעמד הבכיר, למרות סגל שכולל את מיכל אהרון ועליסה וייץ הנהדרות.

 

שלוש נקודות של נוף קדם, ממש עם הבאזר להפסקה, הוריד את אוסטרובסקי בפלוס חמש, 21:26. ליי-אפ נוסף של קדם ושלשה ענקית של ספיר תירוש הקפיצו את היתרון של רעננה לשבע ונקודת עונשין של ניצן קוך כבר קבעה 31:41.

 

וייץ עוד הצליחה למזער נזקים, אבל שחקניות אוסטרובסקי לא הסתכלו לאחור, שלשה נוספת של תירוש קבעה 35:47 וסגרה למעשה עניין.


בנות אוסטרובסקי. הגיעו כאנדרדוג וזכו בתואר (צילום: עוז מועלם)

 

"הכי כיף להגיע כאנדרדוג", סיפרה בסיום כוכבת המשחק, ניצן קוך מרעננה. "יש פה קבוצה מדהימה, שחקניות אחת-אחת ובסוף נתנו בראש". המאמנת המפסידה, נטע קרומר, סיכמה: "רמת השרון זו לא רק אביגיל. התכוננו לסיטואציות כאלה, אבל היום רעננה היו יותר אגרסיביות".

 

קלעו לרעננה: ניצן קוך 19, ספיר תירוש ונוף קדם 14 כל אחת, שיר אואזנה 8, שני ננקין והדס שחם 2 כל אחת. לרוטברג: עליסה וייץ 13, מיכל אהרון 12, לורן בניטה 5, אביגיל כהן 2, קרן בויס 1.

 

במשחק המקביל זכתה קבוצת הבנים של תיכון הריאלי בחיפה, שגברה 68:79 על מטרווסט במשחק המאוחר של היום. לירז אריאלי הצטיין עם 17 נק'.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
בנות אוסטרובסקי חוגגות את הזכיה
צילום: עוז מועלם
מומלצים