שתף קטע נבחר

רונאלדיניו: "מילאן תהיה תחרותית עד הסוף"

קשרה הברזילאי של הרוסונרי מכוון לסריה A ולליגת האלופות ובטוח ש-2010 תהיה השנה של מילאן. על הרצון להיות בנבחרת ברזיל בדרום אפריקה: "אני אתן לעובדות במגרשים לדבר"

שלב שמינית הגמר בליגת האלופות ייערך רק ב-16 בפברואר 2010, אולם כבר היום (ה') הכריז קשרה של מילאן, רונאלדיניו, כי שנת 2010 תהיה השנה של הרוסונרי בליגה המקומית ובצ'מפיונס.

 

"השנה שהסתיימה היתה חיובית עבורי ועבור מילאן, אבל 2010 תהיה יותר טובה", אמר רונאלדיניו. "אני רוצה לשחק היטב בסריה A ובליגת האלופות, ומילאן תהיה תחרותיות עד הסוף בשתי

המסגרות". ההצהרה של רונאלדיניו תהיה מחויבת לקבל גיבוי בפברואר, כאשר מילאן תתקל במשוכה לא קלה בכלל באירופה בדמותה של מנצ'סטר יונייטד.

 

הרוסונרי ממוקמים בליגה המקומית במקום השני עם 31 נקודות, מרחק של שמונה נקודות מהמוליכה אינטר. מילאן הפסידה במשחק האחרון 2:0 לפאלרמו, הפסד שקטע רצף של עשרה משחקים ללא הפסד בסריה A. המשחק מול פיורנטינה נדחה בגלל השלג.

 

בתוך כך, הברזילאי גם מכוון גבוה לקראת מונדיאל 2010 בדרום אפריקה. "אני חולם להגיע לשם", אמר רונאלדיניו והוסיף: "אבל אני לא רוצה להרוויח את מקומי בדיבורים. אתן לעובדות במגרשים לדבר ואוכיח שאני ראוי לזימון לנבחרת".

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים