שתף קטע נבחר

הפועל ת"א דחתה הצעה לרכישת מקרייב

אשדוד, שמנסה למכור את החלוץ שאינו משחזר את יכולתו מהעונות האחרונות, קיבלה תשובה שלילית גם מהאדומים. ערן זהבי קיבל הצעה משודרגת לשלוש שנים. אלי גוטמן צפוי לפתוח מול הפועל ר"ג באותו הרכב שהביס 0:5 את רעננה

מ.ס. אשדוד מנסה להיפטר מהחלוץ הבולגרי דמיטר מקרייב. בתחילת העונה סירבו בקבוצה למכור את החלוץ ללבסקי סופיה, וכעת נתקלה אשדוד בסירוב נוסף, הפעם מהפועל תל אביב.

 

אנשי הנהלת אשדוד פנו בימים האחרונים לאדומים, שמחפשים חלוץ נוסף, והציעו להם לרכוש את מקרייב, שבעבר היה מועמד למכבי תל אביב ולבית"ר ירושלים. בהפועל ת"א סירבו לרכוש את החלוץ וההצעה ירדה מהפרק אחרי זמן קצר.


מקרייב. גם הפועל תל אביב אמרה "לא" (צילום: אלי אלגרט)

 

בתוך כך, האדומים עדיין מחפשים חלוץ זר לקראת פתיחת חלון ההעברות בינואר הקרוב. כפי שכבר פורסם בעבר ב-ynet, הקבוצה מעוניינת למכור את סמואל יבואה למועדון באירופה ולפנות בכך מקום לחלוץ זר אחר, שיאפשר לאדומים להשאיר בסגל את נמניה ווצ'יצ'ביץ' הפצוע, שאמור לשוב לאימונים בחודש מרץ.

 

נכון לעכשיו, אין להפועל ת"א הצעה קונקרטית על יבואה, על אף שהוא הוצע לקבוצות בבלגיה ובצרפת על ידי סוכנים שונים. גם חלוץ ישראלי לא עומד כרגע על הפרק, כאשר אמש הבהיר דודו דהאן ל-ynet כי עומר גולן יישאר בבלגיה, כמו גם אבי סטרול, שהוזכר בזמנו כמועמד להגיע להפועל ת"א.


זהבי. קיבל הצעה משודרגת לשלוש שנים (צילום: עוז מועלם)

 

נציגי ההנהלה נפגשו אמש (ד') עם נציגיו של החלוץ ערן זהבי, שקיבל הצעה להאריך את חוזהו בשלוש עונות נוספות. זהבי, שעד פציעתו של ווצ'יצ'ביץ' היה מאוכזב ממעמדו בקבוצה, תפס מקום קבוע בהרכב של גוטמן במשחקים האחרונים והוא מציג יכולת טובה. בתום העונה אמור חוזהו של החלוץ הצעיר להסתיים, כאשר כעת הוא קיבל הצעה לחתום על חוזה חדש ומשודרג.

 

בקבוצה החלו היום (ה') בהכנות לקראת משחק הליגה מול הפועל רמת גן, שיתקיים בשבת הקרובה באצטדיון וינטר. המאמן אלי גוטמן יחסר גם השבוע את המגן דני בונדר, שערך אימוני ריצה בלבד ומחלים מקרע חלקי בשריר הירך האחורי. ההרכב שהביס 0:5 את הפועל רעננה במחזור שחלף צפוי להמשיך ולקבל קרדיט גם בשבת.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
דמיטר מקרייב
צילום: אלי אלגרט
מומלצים