שתף קטע נבחר

יעקב שחר: "אייל גולסה לא ישוחרר בינואר"

בקבלת הפנים החגיגית של עיריית חיפה לכבוד הקבוצה, הבהיר הבעלים של הירוקים שהשחקן נשאר בארץ. ראש העיר יהב הודיע שהחלו העבודות לבניית האצטדיון החדש. שלומי ארבייטמן סובל ממתיחה בשריר הירך האחורי ועלול להחמיץ את המשחק נגד הפועל חיפה ביום ב'. גם קולמה וגאדיר בספק

שחקני מכבי חיפה הגיעו היום (ה') להיכל עיריית חיפה לקבלת פנים שערך לכבודה ראש העיר יונה יהב. זאת, לרגל העפלת הקבוצה לליגת האלופות. יהב בישר בטקס כי החלו העבודות לבניית האצטדיון החדש בחיפה, אליו מייחלים כבר עשרות שנים אוהדי הכדורגל בעיר. יהב: "לקבוצה שייצגה אותנו ברמות הגבוהות ביותר מגיע האצטדיון הטוב ביותר ואני שמח לבשר שהחלו העבודות לבנייתו".

 

נשיא הקבוצה, יעקב שחר, התייחס לדבריו של יהב ואמר: "אני שמח שהעירייה הכריזה על תחילת העבודות, וכשהאצטדיון יקום נצטרך לחשוב איך מחזיקים נכון מתקן כזה שיהיה פעיל ולא יהפוך לפיל לבן".

 

שחר גם התייחס לדרבי שיתקיים ביום שני, ממנו ייעדר בגלל עסקיו: "זה משחק שיש בו הרבה יוקרה והוא מכניס הרבה פלפל וטוב שכך, אבל צריך לזכור שבסופו של דבר מדובר בשלוש נקודות". על הפרסומים בגרמניה כי אייל גולסה בדרך לבאיירן מינכן, אמר נשיא הקבוצה: "אני חוזר ואומר - לא ישוחררו שחקנים בינואר. אין שום משאים ומתנים, אני חוזר על הנקודה הזאת ועושה לזה סוף".

 

צרות בחיפה: ארבייטמן סובל ממתיחה בשריר

שלושה ימים לפני שובו של הדרבי לכרמל, צרות במכבי חיפה. שלומי ארבייטמן, ג'ון קולמה ומוחמד גאדיר עלולים להחמיץ את המשחק נגד הפועל חיפה ביום ב' בגלל פציעות ומציבים בפני המאמן אלישע לוי מצב לא פשוט.

 

ארבייטמן סובל ממתיחה בשריר הירך האחורי, קולמה נקע את הקרסול ועבר צילום ואילו גאדיר לא התאמן בגלל כאבים בברך. השוער אמרי אדרי נתפר אתמול בראשו (ארבעה תפרים פנימיים ועוד שמונה חיצוניים), בעקבות פציעתו בתיקול עם איל משומר בניצחון על הפועל פתח תקווה ברבע גמר גביע הטוטו.

 

לוי לא הסתיר את אכזבתו מהיכולת שהציגה אמש (ד') האלופה. "לא אהבתי את הצורה שבה נראיתם ושיחקתם", אמר לשחקנים. "הצלחתם להרגיז אותי, כי לא נשמעתם להוראות".


דרסיליה חזר ממעקב. מצא רכש חדש למכבי חיפה? (צילום: עדי סרדס)

 

בחיפה חושבים גם על חלון ההעברות בינואר 2010. הקשר הגיאורגי לבאן חלמאדזה (24) צפוי להגיע בשבוע הבא להתרשמות במועדון, ובמידה שירשים הוא יחליף ככל הנראה את טיאגו דוטרה.

 

עוזר המאמן גיאורגי דרסיליה היה זה שעקב אחרי חלמאדזה בתקופה האחרונה. בנוסף, ממשיכים הירוקים במשא ומתן עם החלוץ הפיני-יהודי רוני פורוקארה ומקווים כי קבוצתו השבדית אורברו תפחית מדרישותיה הכספיות.

 

בדומה לדוטרה, גם ולדימיר דבאלישווילי עשוי למצוא עצמו בחוץ. לחיפה מספר מועמדים לעמדת החלוץ ובמידה שאחד מהם יוחתם, הגיאורגי יסיים את דרכו. בקבוצה הבהירו כי החיזוק נעשה כבר עכשיו כלקח מההופעה הלא מוצלחת בליגה האלופות, על מנת ולבסס סגל חזק לקראת העונה הבאה. 


פורסם לראשונה 24/12/2009 10:24

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים