שתף קטע נבחר

ברק יצחקי אדום? הפועל ת"א במגעים עם בית"ר

"ידיעות אחרונות": האדומים קיבלו הצעה לרכוש מחצית מכרטיסו של החלוץ לקראת העונה הבאה. הוא עשוי למלא את מקומם של ורמוט ושכטר במשבצת הישראלי הבכיר

הפועל תל אביב קיבלה בימים האחרונים הצעה לרכוש מחצית מכרטיסו של חלוץ בית"ר ירושלים, ברק יצחקי. כך פירסם הבוקר (ה') עיתון "ידיעות אחרונות". המחיר: חצי מיליון דולר, בתוספת לשכרו השנתי של השחקן בסך 225 אלף דולר.

 

אתמול החל משא ומתן בין שני המועדונים, שניסו לשמור על חשאיות לאור הרגישות של המעבר הצפוי. גורם המעורב במגעים אמר: "עדיין לא נסגר שום דבר".


ברק יצחקי נגד הפועל ת"א. העברת השנה של 2010? (צילום: דודי ועקנין)

 

יצחקי עצמו קיבל מסרים באמצעות נציגיו והוא מודע להתעניינות האדומים בו. בהפועל יודעים שלא יהיה קל להעביר את יצחקי מאיצטדיון טדי למתחם חודורוב, אבל החליטו בכל זאת להניע את המהלך בהנחה שמצבה הכלכלי של בית"ר יסייע במימושו.

 

הפועל מודעת לכך שגילי ורמוט צפוי לעבור בקיץ הקרוב לספרד ואיתי שכטר זוכה לביקוש רב, ולכן היא רוצה להחתים שחקן בכיר שיהיה העוגן שלה לעונה הבאה. אם יצחקי יצטרף, סמואל יבואה יעזוב. גנק הציעה אתמול 550 אלף דולר עבור החלוץ הגנאי. במידה שהבלגים ישפרו את הצעתם לכיוון ה-700 אלף דולר, הוא יעבור אליהם בחלון ההעברות בחודש הבא.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ברק יצחקי
צילום: דודי ועקנין
מומלצים