צפו בווידאו

רכבי הסעות הילדים נמצאו מסוכנים - והורדו מהכביש

במבצע אכיפה משטרתי לבדיקת תקינות ואיתור ליקויי בטיחות של רכבי הסעות ילדים באזור המרכז, אותרו סיכונים רבים באוטובוסים, הוטלו קנסות ובעלי חברה אף זומן לחקירה (משטרה)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
המבצע המשטרתי (צילום: דוברות המשטרה)

במסגרת פעילות אכיפה יזומה, התקיים הבוקר (ראשון) בתל אביב מבצע תנועה משולב, בשיתוף פעולה של שוטרי תנועה ובלשים של מרחב ירקון במשטרת מחוז תל אביב, יחד עם בוחנים של יחידת הפיקוח במשרד התחבורה.

במהלך המבצע, נבדקו מספר רב של אוטובוסים ורכבי הסעות שהסיעו תלמידים למסגרות שלהם ברחבי גוש דן, וכן רכבי הסעות של חברות פרטיות.

כלי הרכב ונהגיהם עוכבו על ידי המשטרה לצורך בדיקת תקינותם, במהלכה כאמור התגלו ליקויי בטיחות ותקינות חמורים, שמהווים סכנה להסעות נוסעים, ביניהם צמיגים משוחררים, מערכות ABS לא תקינות ורכבים ללא טסט. כמו כן, נמצא כי חלק מהאוטובוסים שביצעו הסעות, עשו זאת ללא היתר כדין להסיע תלמידים כמתחייב בחוק.

בשל הסכנה שבליקויים, השביתה המשטרה מספר אוטובוסים ואסרה את עלייתם על הכביש. בחלק מהרכבים חייבה המשטרה את הנהגים ובעלי החברה לתקן את הליקויים.

במשטרה מדגישים, כי בעל חברות ההסעות זומן לחקירה בתחנת המשטרה, ובנוסף - ניתנו דו"חות כספיים בגין עבירות תעבורתיות.

"אנו נמשיך לבצע פעילות אכיפה ברכבים ציבוריים המשמשים להסעות נוסעים, קל וחומר כאשר מדובר בהסעות של תלמידים וילדי הגן, בהם נדרשים פיקוח ואמצעי בטיחות מחמירים לצורך הבטחת ביטחונם של הילדים. המסר העיקרי הוא, שהמשטרה לא תעצור בנהג ההסעות בלבד, אלא גם תגיע למשלחיהם של הנהגים, בעלי חברות ההסעות וכל גורם נוסף בחברה שלא פיקח כראוי על הוצאת אוטובוסים כראוי. עם כל אלה המשטרה תמצה את הדין עד תום", נמסר ממשטרת ישראל.

צפו בווידאו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר