מותג משקפיים חדש נחת בישראל

לראשונה: קולקציית משקפי השמש של קרולין אברהם הושקו בישראל • רשתות האופנה מתכוננות למונדיאל • חדשות האופנה

קרולין אברהם משקף טורקיז

קרולין אברהם, צרפתייה יהודייה בעלת מותג למשקפי ראיה שנושא את שמה, הגיעה שבוע שעבר לביקור בישראל לרגל השקת קולקציית משקפי השמש שלה שישווקו לראשונה בעולם וגם בישראל.  

קרולין מוכרת בעיקר בשוק האירופאי כמותג משקפי ראיה, וזו הפעם הראשונה שהיא מתרחבת עם המותג לכיוון משקפי שמש. המוטו של קרולין מאמין במסגרות איכותיות מאצטט שמעניק למסגרת חוזק עם משקל קל.

קולקציית משקפי השמש נקראת wonder woman, כשההשראה היא מנשים בכלל ולכל הנשים שעושות חיל. הדגש בעצוב משקפי השמש של המותג זה העדשות, שהצביעה שלהן מדורגת מכהה לבהיר. לדבריה, "כך רואים יותר את העין וזה מקנה לוק מעניין וסקסי". משקפי הראיה והשמש של קרולין אברם מעוצבות בקו מאש נשי וחתולי, מה שגורם להבלטת עצמות הלחיים ולמראה פנים "מורם". להשיג בבוטיק ' אופטיקה כמו פעם' בתל אביב ובחנויות נבחרות ברחבי הארץ. החל מ-1,500 שקלים.

קולקציית האירועים של קסטרו - גם לגברים

חברת קסטרו השיקה את "קולקציית האירועים" הגברית לקיץ 2018, בקמפיין ספורטיבי עם שחקני הכדורגל תומר חמד ובוריס קליימן יחד עם הפרזנטורים של קסטרו, השחקן אביב אלוש והדוגמן עומר דרור. הקולקציה כוללת פריטי לבוש לחתונות ולמסיבות פרום וכוללת חליפות קלאסיות בשחור ואפור וגם שילוב של ג'קט בהיר עם מכנס כהה, מגוון חולצות מכופתרות, עניבות ופפיונים. מכנסיים מחויטים בגזרות סלים וסקיני, ולספורטיביים מכנס מחויט שחוטא בפס לבן לכל האורך בצידי המכנס. 

מחירים: ז'קטים- 259-499 שקלים, מכנסים 79.90-259 שקלים, חולצות 99.90-259 שקלים

 

קולקציית האירועים של קסטרו // צילום: דנה קופל 

נעל ריצה החדשה של אדידס עם טכנולגיית ייצור חדשנית

עולם הספורט מחפש כל הזמן לשלב חידושים טכנולוגיים בביגוד ספורטיבי. בימים אלה, מותג הספורט Adidas משיק נעל חדשה לריצה בשם SolarBoost ובפרסומים מדברים על 'דור העתיד של עולם הריצה'. לדברי החברה, מדובר בשימוש לראשונה בעולם בטכנולוגית TFP, בה משתמשים לייצור מוצרים קלי משקל כמו חלקים מסוימים ברובוטים, מטוסים ומסוקים. בעולם הושק הדגם לפני כשבוע, ולישראל תגיע הנעל לחנויות אדידס ולרשתות הספורט בתחילת יוני. הדגם הנשי מגיע בגווני הכחול- תכלת והדגם הגברי בשילוב של שחור- כחול וטוויסט כתמתם. שלושת הפסים המזוהים עם המותג מופיעים גם על הנעל החדשה. מחיר כ-649 שקלים.

אדידס // צילום: יח"צ

לראשונה: חנות פופ אפ לרשת אימפוריום

רשת המולטי ברנד אימפוריום, המתמחה בשיווק מותגי אופנה בינלאומיים פותחת חנות פופ אפ ראשונה של הרשת במתחם אאוטלט סיטי סנטר חיפה. החנות תכלול מבחר מותגים במחירי אאוטלט, בהנחות 50 עד 90 אחוזים. החנות כוללת את מגוון מותגי הרשת בין היתר, פולו ראלף לורן, נאוטיקה, טימברלנד, הוליסטר, טומי הילפינגר, דונה קארן ועוד. החנות תכלול מבחר רחב של פריטים לנשים, גברים וילדים. טישרטים לנשים של פולו ראלף לורן ב-59 שקלים, בגדי ים קוויק סילבר ואוניל 99 שקלים, כפכפים אוניל ב-50 שקלים, נעלי פולו ראלף לורן גברים ב-149 שקלים ועוד.

אמפוריום פופ אפ אאוטלט בסיטי סנטר חיפה // צילום: אסף לוי 

NAUTICA מציגה קולקציה בהשראת המונדיאל

פעם ב-4 שנים משחקי המונדיאל מגבשים את אוהבי הכדורגל יחד. העונה, המותג נאוטיקה משיק קולקציה מיוחדת הכוללת חולצות פולו, חולצות טי וכובעים במבחר צבעים וכיתובים בהשראת המדינות המשתתפות במונדיאל כמו מקסיקו, ברזיל, פורטוגל ועוד. כל חולצה או כובע של מדינה מגיע בצבע בהתאמה לצבעי הקבוצה: ספרד בצבע אדום, גרמניה בלבן, ארגנטינה בתכלת וכדומה. הפריטים ימכרו ברשת עד תום משחקי המונדיאל: חולצת פולו ב-249 שקלים, חולצת טי ב-149 שקלים, כובע ב-99 שקלים.

נאוטיקה קולקציית מונדיאל. כובע 99 ש"ח // צילום: יח"צ חו"ל

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר