שתף קטע נבחר

בוסטון עלתה ל-2:3 על קליבלנד, רחוקה ניצחון מהגמר

ג'ייסון טייטום (24 נקודות) הוליך את הסלטיקס ל-83:96 ביתי על סגנית האלופה במשחק מספר 5. אם בוסטון תשיג ניצחון חוץ ראשון בסדרה בין שישי לשבת היא תדיח את הקאבס ותעלה לשלב הסופי לראשונה מאז 2010. 26 ללברון, שגם איבד 6 כדורים. טיירון לו: "הוא נראה קצת עייף"

רק עוד ניצחון אחד – ובוסטון סלטיקס תדיח את קליבלנד קאבלירס ותעלה על חשבונה לגמר ה-NBA. לפנות בוקר (ה') היא גברה עליה 83:96 בבית ועלתה ליתרון 2:3 בסדרת גמר המזרח. בלילה שבין שישי לשבת יתקיים משחק מספר 6 ואם בוסטון תשיג לראשונה בסדרה ניצחון חוץ היא תבטיח את מקומה בשלב הסופי של הליגה לראשונה מאז 2010.

 

ג'ייסון טייטום, שקלע 24 נקודות (7 מ-15 מהשדה), קלט 7 ריבאונדים ושמר היטב על לברון ג'יימס תוך שהוסיף למאזנו 4 חטיפות ושתי חסימות, היה המצטיין בסלטיקס ונעזר בג'יילן בראון (17 נקודות) ואל הורפורד (15 נקודות ו-12 ריבאונדים).

 

ג'ייסון טייטום (צילום: AP)
ג'ייסון טייטום מרחף מעל לברון ג'יימס(צילום: AP)

לברון ג'יימס מאוכזב (צילום: AP)
לברון ג'יימס מאוכזב(צילום: AP)

סדרת גמר המזרח ()
סדרת גמר המזרח
 

 

מרקוס מוריס ומרקוס סמארט תרמו 13 נקודות כל אחד מהספסל. גם 26 נקודות, 10 ריבאונדים ו-5 אסיסטים של לברון ג'יימס (11 מ-22 מהשדה, איבד 6 כדורים) לא עזרו לסגנית האלופה.

קווין לאב קלע 14 נקודות.

 

בוסטון קלעה רק ב-37 אחוז מהשדה, אבל ניצחה בעיקר הודות להגנה המצוינת שהציגה. קליבלנד, לעומתה, איבדה 15 כדורים והסלטיקס גם השיגו יתרון בריבאונד (39:45). המארחת הוליכה ב-13 נקודות כבר בסיום הרבע הראשון וכשרשמה ריצת 7:23 הכריעה למעשה את המשחק. ברבע האחרון רצה קליבלנד ל-0:9, אבל לא הצליחה לחולל מהפך ובוסטון השלימה מאזן 0:10 באולמה הביתי בפלייאוף.

 

"אנחנו צריכים לנצח אותם עוד פעם אחת כדי להשיג את מה שאנחנו רוצים", הגיב בסיום מאמן בוסטון, בראד סטיבנס. "קשה לעשות את זה ב-NBA". מאמן קליבלנד, טיירון לו: "לברון נראה לי קצת עייף, אבל אנחנו לא מודאגים. כל מה שמעניין אותנו עכשיו זה לנצח במשחק הבא".

 

מרקוס מוריס חוגג עם הקהל (צילום: AFP)
מרקוס מוריס חוגג עם הקהל(צילום: AFP)

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים