"אני לא חתול בשק"

זאב אלקין ל"כיכר השבת": "נלחצים מהמועמדות שלי ומפיצים כזבים"

עוד לא הכריז את ריצתו לראשות העיר ירושלים, וכבר מעורר סערה: בראיון ל"כיכר השבת" מתייחס זאב אלקין לפרסומים שצפו בימים האחרונים ברשת ולפיהם הוא תומך בתחבורה ציבורית בשבת ומאשים: "מפיצים שמועות כוזבות. המועמדות שלי מלחיצה אחרים". צפו (מקומי)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: Yonatan Sindel/Flash90. וידאו: אבי רבינא)

הוא עדיין לא הכריז על מועמדותו לראשות העיר ירושלים, אבל מסביב כבר רוחשות השמועות סביב מועמדותו של השר זאב אלקין. ידיעות וספינים הנקשרים בשמו נזרקים לחלל האוויר. בראיון ל'כיכר השבת' עושה אלקין סדר ב"פייק ניוז" שלטענתו מופץ בימים האחרונים, ומבהיר: "לא אגרר לשטויות ולהכחשות".

תחילה התייחס השר אלקין להכרזתו הצפויה על ההתמודדות בירושלים: "מדובר בהחלטה רחבה של תנועת הליכוד ושל ראש הממשלה שמבקש את הזמן שלו. עד סוף שבוע הבא הוא יקבל הכרעה". באשר לשמועות סביב התנגדות בחלק מהמפלגות החרדיות למועמדותו הגיב: "המועמדות שלי מלחיצה מועמדים! יש רחש ובחש סביב מועמדותי. מפיצים שמועות כוזבות ומגוחכות".

לדבריו, "מחפשים כל דבר שאפשר בשביל להכפיש אותי. ראיתי שאפילו הקימו לי עמוד פיקטיבי בפייסבוק, זה קצת משעשע אותי. זה סימן שאני מאיים על מועמדים אחרים".

"מחפשים כל דבר שאפשר בשביל להכפיש אותי. זה סימן שאני מאיים על מתמודדים אחרים". אחד הפרסומים על אלקין ברשת (צילום מסך)

אלקין פורש את משנתו כיצד צריך להיראות הקמפיין: "אני מאמין שהקמפיין צריך להיות חיובי ולא שלילי. אין כוח לציבור לקמפיינים שמטרתם לפגוע במועמדים אחרים". אלקין הוסיף: "יש מסורת של שנים של שיתוף פעולה ביני לבין הנציגים החרדים. ראינו את זה אתמול בהודעה של 'דגל התורה'. האמת תנצח בסוף".

לסיום נשאל אלקין האם בפרסומים שהופצו בימים האחרונים על עמדותיו בנושאי דת ומדינה - בהם תמיכה בתחבורה ציבורית בשבת והתנגדות להתחרדות ערים חילוניות - אין מעט מן האמת? והשיב: "לא צריך להקים עמוד פייסבוק בשביל להבין מה הדעות שלי ולשים שם כל מיני ידיעות תלושות מן האמת ומההקשר למציאות. אני מתנהל בכנסת בצורה שקופה".

לדבריו: "בהרבה מאוד סוגיות ומשברים מחוק הגיוס ועד חילולי השבת מזעיקים אותי החרדים וראש הממשלה לכבות שריפות שפרצו בין הליכוד לחרדים. אני לא חתול בשק. מנהיגי הציבור החרדי מההנהגה הרוחנית ועד ההנהגה הפוליטית מכירים אותי לא מהיום. שום ידיעות כוזבות לא יעלו ולא יורידו. לא מתכוון לרדוף אחרי אף אחד ולהתעסק בשטויות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר