סכנת חוק הגיוס

מזכיר סיעת ש"ס נגד יעקב ליצמן ומשה גפני

מזכיר סיעת ש"ס אשר מדינה מתח ביקורת חריפה נגד מכתבם של ראשי 'יהדות התורה' שביקשו מנתניהו לקדם את חוק הגיוס כפי שהתחייב: "שולחים מכתבים פומביים כדי לקבל כותרות של כמה שעות" (פוליטי)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
אשר מדינה (צילום: עובדיה כלימי)

ראשי 'יהדות התורה' סגן השר יעקב ליצמן וח"כ משה גפני שיגרו הצהריים (רביעי) מכתב לראש הממשלה בנימין נתניהו ודרשו ממנו לקדם את חוק הגיוס אותו התחייב לקדם במהלך המושב הנוכחי.

עם זאת, מזכיר סיעת ש"ס אשר מדינה לא אהב את המהלך של ראשי 'יהדות התורה', ומתח ביקורת תוך שהוא רומז כי הם משרתים את ראש הממשלה שרוצה בחירות: "מאד חכם לשגר כעת איום לנתניהו בנושא הגיוס. נתניהו יאמץ אותו בשתי ידיים כדי להוביל לבחירות אליהן הוא מייחל. ובחירות על גיוס זה גם משהו שאנחנו מאד אוהבים. נו טוף, כמו תמיד, בסוף יגיע המבוגר האחראי עם הנוסח הנכון ויציל את המצב".

"שולחים מכתבים פומביים כדי לקבל כותרות של כמה שעות"

בדברים שכתב בטוויטר הוסיף מדינה כי מי שיציל את המצב הוא יו"ר ש"ס השר אריה דרעי: "נו טוף, כמו תמיד, בסוף יגיע המבוגר האחראי עם הנוסח הנכון ויציל את המצב". דברים קשים יותר נגד ראשי 'יהדות התורה' כתב מזכיר הסיעה הספרדית בתגובה לציוץ של כתב "כיכר השבת" ישי כהן.

כהן צייץ: "הנה עוד הוכחה לבעיית השיווק של המוצר המוצלח אריה דרעי. אין ספק שכל מה שקשור לגיוס וחילול שבת דרעי יפעל לא פחות - ואפילו יותר - מליצמן וגפני. אבל בכותרות: גפני וליצמן במכתב לנתניהו. גפני וליצמן נגד חילול שבת באירוויזיון. האברך הספרדי שמאזין בערב למהדרות בקול חי/ברמה שואל "איפה דרעי"?".

"בסוף יגיע המבוגר האחראי"

בתגובה לדברים טען מדינה כי ליצמן וגפני מחפשים כותרות לעומת דרעי שפועל באמת: "אתה שוכח שהציבור היום יודע להבחין בין אלו ששולחים מכתבים פומביים כדי לקבל כותרות של כמה שעות, לבין אלו ששוקדים בפועל על נוסח הצעת החוק ומביאים את הפיתרון, בדיוק כפי שהיה במשבר הגיוס האחרון".

יו"ר הקואליציה בראיון על חוק הגיוס (ארכיון)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר