5 דרכים לשמור על האיפור עמיד בחג הארוך

שלושה ימים של חג מצריכים מאיתנו היערכות מראש בגזרת המטבח, ארון הבגדים וכמובן - האיפור. איך שומרים עליו עמיד לאורך זמן? הנה 5 דרכים יעילות שכדאי לאמץ (טיפוח, איפור)

ריבה רפפורט | כיכר השבת |
איפור שלא מתנדף אחרי הסעודה הראשונה (צילום: unsplash)

כמו בכל חג שמחובר לשבת, מתעורר לו סטרס לא קטן: איך אנחנו שורדות את שלושת הימים מאופרות בהתחשב בעובדה שנלך לישון, נאכל ארוחות דשנות ונישן גם על הבטן עם הפרצוף לכרית.

אז טוב שיש איפור עמיד במים, שמן, קולה ורוטב נפוליטנה לפסטה, אך מסתבר שגם איפור עמיד נכשל במבחן העמידות לא מעט פעמים ואנחנו נותרות רק עם מסגרת יפה של אודם או גושי מסקרה בודדים מתחת לעין שמנסים (לא בהצלחה רבה) להעשיר את המראה החיוור.

אוקיי, מה עושים?

קודם כל, יש לוודא שמוצר האיפור העמיד אכן מחברה מוכרת וטובה שנוסה על חברות קרובות - אך זה לא מספיק. גם הנחת המוצר על הפנים צריכה להיות נכונה - והנה 5 דרכים יעילות שישמרו על האיפור בשלמותו לאורך זמן:

1. כשאת מתאפרת לפני החג, הקפידי לשים כמה שיותר שכבות של מרכיבים המקבעים את האיפור על עור הפנים, כמו קרם פנים, פודרה, מייקאפ ועוד.

2. הימנעי כמה שיותר ממגע השפתיים במאכלים רטובים או חמים. עדיף שתכניסי את הביס ישירות לתוך הפה וכך תשמרי על האודם בשלמותו.

3. אולי זה לא הכי נוח, אבל השתדלי לישון על הגב כך שהאיפור לא יעבור למצעים ובבוקר תראי כמו כרית אוויר ברכב אחרי תאונה.

4. הנה עובדה שאולי לא ידעת: כל סוגי האיפור שמורכבים מאבקה שלא מתקבעת על עור הפנים מותרים לשימוש בשבתות וחגים מהסיבה הפשוטה שאינם קבועים וההלכה לא לשים איפור אינה חלה עליהם.

5. נסי לא לריב ולא לבכות הרבה, כך תוכלי להראות במוצאי חג בדיוק כמו בכניסתו.

רק תזכרו: אתן יפות בכל מצב והאיפור רק מדגיש את התווים שלכן.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית