“שרק ימשיכו הניסים”: שישה בתים בשדרות נפגעו מירי מקלעים מעזה

לפחות שישה בתים בשדרות נפגעו הערב מירי מקלעים - ובהם זה של ראש העיר לשעבר אלי מויאל • לא היו נפגעים • צה"ל: מדובר בירי מקלע כבד שבוצע מעזה על ידי פעילי טרור
חיים טוויל
ב' סיון התשע"ח / 16.05.2018 18:48

שישה בתי מגורים בשדרות נפגעו הערב (רביעי) מירי מקלעים מרצועת עזה. לא היו נפגעים באירוע אך לפחות קליע אחד חדר לתוך בית.

ראש עיריית שדרות לשעבר אלי מויאל שביתו נפגע מקליעים, אמר ל’כאן’: “הבית רעד. עשר שנים שרדתי קסאמים ועדיין נבהלתי, אבל בעזה לא יפחידו אותנו. אנחנו ממשיכים לחיות, הם לא ינצחו. נישאר פה – יהיה מה שיהיה”.

אחד מבעלי הבתים שניזוק: “זו הפעם הרביעית שהבית שלנו נפגע. בפעמים הקודמות שלוש פעמים קסאם פגע בבית, הרכב הלך. הספקנו כבר לשכוח… שרק ימשיכו הניסים. אם נברח לא תהיה לנו ארץ. למזלי רק אני ואישתי היינו בבית”.

מעיריית שדרות נמסר: “לפני זמן קצר בוצע ירי לעבר כלי טייס של צה”ל . קליעים פגעו במספר בתים בשדרות. אין נפגעים, נגרם נזק קל לבתים. עובדי העירייה נמצאים במקום ונותנים מענה ראשוני למקום יחד עם כוחות הביטחון וההצלה”.

ראש עיריית שדרות אלון דוידי  אמרעל הקליעים שפגעו בבתים בעיר: “אני קורא לשר הביטחון ולרמטכ”ל להגיב במלוא החומרה. דין קליע כדין רקטה. החמאס הוא הריבון והוא האחראי לכל המתרחש שם”.

דובר צה”ל אמר הערב, כי מדובר בירי מקלע כבד שבוצע מעזה: “צה”ל רואה את האירוע בחומרה ואת ארגון הטרור חמאס אחראי לכל המתרחש בשטח הרצועה וממנה”.

לפני כן תקף צה”ל באמצעות טנק עמדת תצפית ריקה של חמאס. זאת, בתגובה לירי לעבר חיילים בגבול הרצועה, בו לא היו נפגעים.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות