הרבנים יחלקו כבוד?

ראש הישיבה שנחשד ונעצר - חוזר למרכז הבמה

מתח בישיבתו של ראש ישיבה מוכר במודיעין עילית, בשאלת השתתפותם של רבני העיר בשמחת הכנסת ספר התורה המתוכננת, לאחר שבעבר התייחסו בחומרה לחשדות נגדו (חרדים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: Yaakov Naumi/Flash90)

הפרשה שהסעירה את מודיעין עילית ואת עולם הישיבות הליטאי, סביב מעצרו של ראש ישיבה מוכר בעיר בשל חשדות שהועלו נגדו, מעוררת בימים אלו שוב דיון ציבורי, בעקבות מעמד הכנסת ספר תורה שתערוך הישיבה מחר (חמישי).

• ראש הישיבה ממודיעין עילית שב לארץ, מונה לר"מ - ונעצר

בחזית המעמד הפומבי יעמוד ראש הישיבה, לראשונה מאז עמד בעין הסערה. אירוע זה צפוי להוות עבורו מבחן ציבורי ראשון, בפני רבני וקברניטי העיר.

כזכור, הכל החל לפני כשנתיים, אז נמלט לחו"ל ראש ישיבה לצעירים מוכר מהעיר, בחשד כי ניצל את סמכותו ומעמדו כדי לפגוע בתלמידיו. לאחר תקופה נסגרה הישיבה שבראשותו, ונפתחה מחדש, כשבשלב זה הוא עוזב באופן פתאומי לחו"ל - מה שהחל את גל השמועות אודות הרקע לכך.

לפני כשנה וחצי הוא שב לארץ, וכפי שנחשף ב"כיכר השבת" הוא מונה זמן קצר לאחר מכן לר"מ בישיבה גדולה בירושלים. לאחר מכן הוא נעצר על ידי המשטרה, והתיק נגדו נמצא כעת בהליכי סגירה.

רבה של העיר מודיעין עילית, הגאון רבי מאיר קסלר, נקט כזכור עמדה ברורה בהתייחסותו לפרשה, בחומרה, לכל אורך הדרך.

הזמנה להכנסת ספר התורה

דווקא בשל כך, נותר כעת לראות אם הרבנים ישתפו פעולה במעמד הכנסת ספר התורה אליו הוזמנו, ויתנו גיבוי פומבי לישיבה שעמדה בעין הסערה ושבה למסלול בתקופה האחרונה בניהולו ובהכוונתו של הראש החדש-ישן.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר