כמו בירות העולם

שר השיכון גלנט: נקים רובע שגרירויות בי-ם

שר הבינוי והשיכון יואב גלנט אמר הבוקר כי הוא מוביל תכניות להקמת רובע שגרירויות בירושלים עבור השגרירויות הנוספות שיתווספו לצד ארה"ב. מחר תפתח שגרירות גוואטמלה (מדיני)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: פלאש 90)

"אנו מובילים תוכנית להקמת רובע שגרירויות בירושלים, כפי שיש בכל עיר בירה ברחבי העולם" - כך הצהיר הבוקר (שלישי) שר הבינוי והשיכון יואב גלנט, יום לאחר העברת שגרירות ארה"ב לירושלים. השר אמר את הדברים בכנס השנתי לתכנון ובנייה של פירמת עורכי הדין אגמון ושות' רוזנברג הכהן ושות' שהתקיים בתל אביב.

בדבריו אמר גלנט, כי העברת השגרירות האמריקנית היא רק הסנונית הראשונה, וקרא לממשלת בריטניה להזדרז ולהעביר אף היא את השגרירות לירושלים. "אנחנו מתכננים שגרירויות למדינות נוספות שתעבורנה לבירה", ציין, "המקומות הטובים עם הנוף לעיר הולכים ואוזלים".

עם זאת, נכון לעכשיו, טרם נבחר מיקום קונקרטי למיקום רובע השגרירויות. במשרדו של השר ציינו כי צוות מקצועי בוחן מספר אופציות למיקום.

כאמור, האמריקאים הם רק הראשונים, נשיא גואטמלה ג'ימי מוראלס נחת היום בישראל לקראת פתיחת שגרירות גואטמלה בירושלים שתיערך מחר.

ברקע ממשיכים להגיע הגינויים להעברת השגרירות מהעולם הערבי כולל זה שנחשב למתון יותר. סעודיה הביעה את התנגדותה להעברת שגרירות ארצות הברית לירושלים וציינה כי "צעד זה מהווה פגיעה בזכויות ההיסטוריות של העם הפלסטיני בירושלים". בנוסף, גינו הסעודים את הפגיעה במפגינים הפלסטינים ברצועת עזה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר