עם מגבת על ראשו

נחשף ריסוס הגרפיטי הפוגעני נגד הנציגים הליטאים בב"ב

מי המליץ לראשי דגל התורה בבני ברק "להוריד את הכיפה", בכתובת גרפיטי שהסעירה את העיר החרדית? • בסרטונים שהגיעו לידי "כיכר השבת" ניתן לצפות במרסס הכתובת הפוגענית (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
צפו בתיעוד הבלעדי (צילום: מצלמות אבטחה)

התפתחות בחקירת פרשת ריסוס כתובות הנאצה נגד בכירי עיריית בני ברק, חברי סיעת דגל התורה, לפני מספר שבועות.

ל"כיכר השבת" נודע, כי בסרטונים שהגיעו לאחרונה לידי המשטרה, ממצלמות האבטחה באזור, נראה אדם בלבוש חרדי עם מעיל ארוך, המבצע את ההשחתה.

הוא הגיע למקום בשעה 4 לפנות בוקר כשהוא מסתיר את פניו במגבת, ומחזיק בידו תרסיס צבע.

האיש, על פי ההערכות בשנות ה-40 לחייו, הניח תחילה את אופניו ברחוב דוד המלך הסמוך וטיפס במדרגות כשמיכל הצבע בידיו - ואז ריסס את כתובות הגנאי שתוכנן כוון לכתובת ברורה מאוד: נציגי דגל התורה בעיר.

הכתובת הפוגענית (באדיבות המצלם)

כזכור, הגרפיטי הכיל אמירות דוגמת "רובינשטיין ושפירא - תורידו ת'כיפה ותשטט(ר)ו", זאת על רקע השתתפותם בהענקת תוארים לשוטרים חרדים במרחב דן.

יממה טרם ריסוס הגרפיטי, פורסם בביטאון "הפלג הירושלמי", הפלס, מאמר מערכת חריף בנגד התנהגות סגן וממלא מקום ראש העיר בני ברק.

"האם לפני כמה שנים הייתם מאמינים שנציגים של מפלגה חרדית, שהוקמה כדי לייצג את עולם התורה, ישתתפו בטקס מביש שכזה? האם היה עולה על דעתו של אי מי, כי יתדרדרו לשפל המדרגה בצורה שכזו? המחזה המחפיר שלפנינו מבטא לעין כל עד אנה הולכת ומתדרדרת המימסדיות החרדית", נכתב במאמר.

לאחר ריסוס הכתובת הפוגענית, הזהירו גורמים בעירייה: "הכתובת כעת על הקיר. מי שריססו את הגרפיטי הנפשע עלולים מחר חלילה לפגוע בנציגים פגיעה פיזית".

צפו בווידאו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר