שתף קטע נבחר

אחרי שעתיים וחצי: מטה אשר/עכו רחוקה ניצחון מאליפות

משחק משוגע בהדר יוסף הסתיים ב-2:3 דרמטי לצפוניים על מכבי ת"א. לצהובים היו שלוש נקודות משחק במערכה הרביעית, אבל הם פספסו אותן. ניצחון ביתי בחמישי יעניק למטה אשר/עכו את האליפות

יכול מאוד להיות שהפועל מטה אשר/עכו תזכה ביום חמישי באליפות אחרי שתנצח 0:3 בסדרת הגמר את מכבי תל אביב. יחד עם זאת, צריך לתת קרדיט גדול לצהובים על המשחק שלהם הערב (שלישי) אותו הפסידו 3:2 (23:25, 25:15, 19:25, 29:27, 15:11) אחרי מותחן ענק של שעתיים וחצי.

 

כזכור, במשחק הראשון לאו דוס סנטוס נפצע בברך והוא סובל מקרעים חלקיים ברצועות הברך. בנוסף, אנדריי גבוזדב הורחק באדום ולא שיחק היום. בסופו של דבר הברזילאי הנהדר של זוהר בר נצר שיחק למרות הפציעה, וסיים עם 23 נקודות.

 

פוייר. דרמה ענקית (צילום: אלעד גרשגורן) (צילום: אלעד גרשגורן)
פוייר. דרמה ענקית(צילום: אלעד גרשגורן)

אחרי הקרדיט הגדול לצהובים, אי אפשר שלא להזכיר את הקאמבק הענק של מטה אשר/עכו. במערכה הרביעית כשהיא בפיגור 2:1 במשחק ו-24:21, הצליחה החבורה של נועם כץ לחזור משלוש נקודות הכרעה נגדה וניצחה – 27:29. במערכה החמישית היא ברחה בדיוק בזמן כדי לעלות ל-0:2 בסדרה.

 

רנאטו דה סילבה הוביל את המנצחת עם 23 נקודות, סטאס נביאדומסקי תרם 20 נקודות, קווין פוייר 14, אלכס אוסוקין 13, גנדי סוקולוב 12 ואקסל יעקובסון 4. שון פייגה היה מצוין בצד השני עם 19 נקודות, איליה גולדרין 10, מיקולה רודניצקי 7, גיא גניס 6, אריאל הילמן 4 ואריאל כצנלסון 1.

 

דוס סנטוס. הקריב את עצמו (צילום: אלעד גרשגורן) (צילום: אלעד גרשגורן)
דוס סנטוס. הקריב את עצמו(צילום: אלעד גרשגורן)

 

"זו המסורת של המשחקים שלנו נגד מכבי", אמר בסיום כץ. "אני אשם באיך שהמשחק הזה התחיל. סיפרתי לשחקנים את ההיסטוריה שלנו במשחקים פה בהדר יוסף, אז הם רצו לחקות את זה, להיכנס לפיגור ואז לחזור בגדול".

 

כץ התייחס למשחק השלישי בסדרה שייערך בנעמן: "אנחנו יותר קרובים היום לאליפות מאשר שהיינו אתמול. כשהייתי ילד היה לנו משחק בקיבוץ לנחש איזה אוכל יש בחדר אוכל, ולא הייתי טוב במשחק הזה, אז אני לא יודע מה יהיה במפגש הבא. אנחנו רוצים שהאולם בנעמן יהיה מלא ביום חמישי".

 

המשל על חדר האוכל (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
המשל על חדר האוכל(צילום: אורן אהרוני)

 

בר נצר: "התסכול שאני חווה עכשיו לא נותן לי אפשרות לענות על שאלות. לאו היה מדהים אחרי כל מה שקרה איתו. כבר היינו שם במערכה הרביעית אחרי שחזרנו מ-20:16 ל-21:24. זה כבר קרה לנו מולם העונה, חבל שלא למדנו מזה".

 

על המשך הסדרה אמר מאמן המפסידה: "כל הכבוד למטה אשר/עכו שחזרו מזה. יש משחק עוד יומיים, ננסה להחזיר את הסדרה להדר יוסף. תמיד יש סיכוי, זה לא נגמר".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אלעד גרשגורן
שחקני מטה אשר/עכו
צילום: אלעד גרשגורן
מומלצים