בשורה למנהלי עמותות- בא להיות נשר בגיוס כספים

כנסים מקצועיים להכשרה ואימון "להיות נשר בגיוס כספים" על ידי המנטור מוטי ויטמן. לאור הביקוש, השבוע ייערכו 2 כנסים בבני ברק ובירושלים. כל הפרטים (כלכלה, שיווקי)

אפשר לעצור את סחרור החובות בעמותה או בארגון שלכם.

כבעלי עמותה או ארגון אתם בוודאי מכירים את התופעה הבעייתית שגורמת לנפילות ולמשברים קשים של למעלה מ80% מהעמותות היא - גרעון חודשי.

גרעון חודשי - פירושו שהוצאות העמותה גדולות יותר מההכנסות, מה שגורם ליצירת חוב מידי חודש.

כדי להשלים את הפער, אתה או כל אחד שאחראי בארגון - לוקח על עצמו חובות פרטיים או הלוואות בערבות אישית, והם חובות שנצברים לסכומים מטורפים.

ברור שכשחובות כאלו נופלים עליך, הם לא מוסיפים לשינה טובה בלילה, שלוות הנפש, שלום בית והבריאות...

ריצה מהלוואה להלוואה, לחץ מהבנק, רושם גרוע על התורמים ,וחוסר יכולת לנהל ברוגע את העמותה ולקדם את המטרות שלה.(ולבסוף במקום תפקיד מכובד, הפכת למגלגל חובות.)

המענה להתמודדות זו היא רכישת ידע והתמקצעות הנרכשים בכנסים ייעודיים להכשרת גייסי כספים, שיערכו השבוע אי"ה ע"י המנטור מוטי ויטמן סמנכ"ל חברת "משאבים" ויועץ מטעם משרד הכלכלה.

לפני כחודשיים התקיימו כנסים דומים והדי ההצלחות לא נמוגו. מוטי ויטמן הינו היועץ הבכיר בארץ לליווי עמותות ובניית מערכות גיוס כספים ובניית אסטרטגיה יצוקה לבניית ביסוס העמותה לאורך שנים.

הייחודיות של מוטי ויטמן הינה השיטה המהפכנית לגיוס כספים "מודל הנשר". מודל הנשר הינו הפסיכולוגיה שעומדת מאחורי בקשת התרומה.

השיטה שהינה פרקטית ויעילה לגיוס כספים מתורמים פרטיים נחשפה והופצה ומאז מנהלי העמותות שלמדו אותה הצמיחו והכפילו את מערך גויס הכספים בעמותה. לצד השיטה והכלים שמוטי ויטמן מלמד למהלך התרמה נכון.

הרעיון אצל מוטי ויטמן שהשינוי הינו שינוי מחשבתי ושינוי גישתי וגורם להכפלת התרומות לעמותה ולגיוס כסף גדול ומיידי.

ההצלחות של מנהלי העמותות ממשיכות להכות גלים בעולם העמותות .

כל מי שלמד ויישם את השיטה והידע שלמד ממוטי ויטמן הכפיל את ההכנסות מתרומות ואפילו במאות אחוזים.

לפרטים על הכנס והבטחת מקומך-- מקומות אחרונים >>

לאור הביקוש הגדול, השבוע ביום שלישי כ"ג באייר יערך כנס בבני ברק באולמי "אחוזת וגשל" וביום חמישי כ"ה באייר תשע"ח יתקיים כנס באולמי "בית ישראל בירושלים" בשעה 10 בבוקר, וכוללים ארוחת צהריים יוקרתית.

בכנסים מוטי ילמד את "מודל הנשר" ובידוד התנגדויות וכן ייתן הרבה פרקטיקות וכלים מעשיים למימוש מיידי ולהגדלת התרומות. נשארו מקומות אחרונים.

הכנסים הינם חלק מפעילות חברת "משאבים" לגיוס משאבים לעמותות המתמחה בגיוס משאבים ממקורות ממשלתיים לא שגרתיים ומקרנות פילנתרופיות בראשות יוסף ויטמן.

למנהל עמותה רציני שרוצה להגדיל את גיוס התרומות לעמותה שלו, אסור לפספס כנס זה.

לפרטים והרשמה: 055-6773312.

לפרטים על הכנס והבטחת מקומך-- מקומות אחרונים >>

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות