קלאסיקו  סוער (GETTY) (צילום: ספורט 5)
קלאסיקו סוער (GETTY) | צילום: ספורט 5

הקלאסיקו האחרון לעונת 2017/18 היה אמנם לפרוטוקול בלבד, אבל ברצלונה וריאל מדריד הראו פעם נוספת שזה לא מה שימנע ממנו להיות לוהט. השתיים נפרדו אמש ב-2:2 סוער במיוחד שכלל בין היתר פציעה של כריסטיאנו רונאלדו, קללות של ליאו מסי כלפי השופט והרחקה של סרג'י רוברטו בפעם השנייה ברציפות.

קפטן ריאל מדריד סרחיו ראמוס האשים את מסי בהשפעה על השופט: "מסי כל הזמן מפעיל לחץ על השופט וקילל אותו. הוא דיבר איתו במנהרה ולדעתי זה גרם לשופט לשרוק לטובת ברצלונה. ברצלונה זכתה באליפות בזכות ולא בגלל השופטים".

בתקשורת הספרדית חשפו מה אמר מסי לשופט אחרי ההרחק של סרג'י רוברטו: "אתה חרא, חרא! נוח לתת לריאל מדריד שריקות".

המשחק עצמו הסתיים ב-2:2, אך ריאל מדריד קופחה, כאשר לא נשרק לטובתה פנדל אחרי שמרסלו הוכשל ברחבה בדקה ה-76. קאסמירו לא הפנה אצבע אל עבר האיש עם המשרוקית: "תיקו זו תוצאה מוצדקת. אחרי ההרחקה השליטה הייתה שלנו. אי אפשר להאשים את השופט. הוא עשה את הכי טוב שהוא יכול. ההחלטות שלו יכלו ללכת לכאן או לכאן".

מאמן ריאל, זינאדין זידאן, הוסיף: "היה משחק יפה לעין, אבל אני לא יודע אם לאחת הקבוצות הגיע לנצח. השופט? זה היה משחק מסובך, היה בו קצת מהכל, אבל זה לא ישנה את התוצאה".

למרות הטעויות הרבות של השופט, מרסלו נגד הכנסת מוניטור: "סוארס? מה שהיה בדשא נשאר בדשא. אני נגד הכנסת שופט מוניטור. זה פוגע בקצב של המשחק. האדום של סרג'י רוברטו? אני לא חושב שהגיע לו. עם זאת. אני חושב שהיה מגיע לנו פנדל".

ראמוס נשאל על כך שקבוצתו המשיכה לשחק, למרות שסוארס שכב על הדשא: "רצינו לנצח ולא בעטנו את הכדור החוצה, גם לנוכח ההיכרות שלנו עם סוארס. אנחנו לא פה כדי לחנך אף אחד".