שתף קטע נבחר

לברון על סל הניצחון: "אל תנסו את זה בבית"

הסופרסטאר של הקאבס, שהיה אחראי ל-103:105 על טורונטו: "אני חי בשביל הרגעים האלה". קייסי: "לא הפסדנו בגלל דרוזן". וגם: המספרים הנהדרים של ג'יימס מהפלייאוף הנוכחי

 

תגידו מה שתגידו על העונה הסדירה של קליבלנד, אבל בפלייאוף לברון ג'יימס וחבריו נראים טוב, והם מרחק ניצחון מהעפלה לגמר המזרח. לפנות בוקר (בין שבת לראשון) ניצחו הקאבס 103:105 את טורונטו (0:3 בסדרה) בבית בזכות סל בשנייה האחרונה של קינג ג'יימס.

 

"זו הייתה זריקה עם רמת קושי גבוהה, גבוהה מאוד - אל תנסו את זה בבית", אמר ג'יימס שסיים את המשחק עם שורה סטטיסטית נהדרת - 38 נקודות, 6 ריבאונדים, 7 אסיסטים ו-3 חטיפות. "אני חי בשביל הרגעים האלה", הוסיף לברון.

 

לברון ג'יימס חוגג (צילום: AFP)
ג'יימס. המלך של אוהיו(צילום: AFP)

לברון ג'יימס חוגג (צילום: AFP)
חוגג עם הקהל(צילום: AFP)

 

 

ואי אפשר בלי כמה אנקדוטות סטטיסטיות. 348 הנקודות שקלע לברון ב-10 משחקי הפלייאוף הראשונים העונה, מהווים את כמות הנקודות הגדולה ביותר שנקלעה ע"י שחקן מאז מייקל ג'ורדן לפני 26 שנים (354 נקודות).

 

כמו כן, לברון הוביל את הקאבס בנקודות ובאסיסטים ב-11 משחקי הפלייאוף האחרונים (כולל העונה שעברה), ובכך עקף את אוסקר רוברטסון, שעשה זאת ב-10 משחקים בין השנים 1964-1963.

 

סל הניצחון של לברון נגד טורונטו (צילום: MCT)
זריקת הניצחון של ג'יימס(צילום: MCT)

 

קייסי: "דרוזן יחזור לעצמו"

טורונטו יצאה כמובן מאוכזבת מהמשחק, ובעיקר מהיכולת של אחד מכוכביה, דמאר דרוזן, שקלע שיא עונתי שלילי של 8 נקודות (3 מ-12 מהשדה), וסופסל ב-14 הדקות האחרונות. דרך אגב, טיירון לו הודה בסיום כי המטרה הייתה להוציא את הכדור מהידיים של דרוזן, ולתת לקייל לאורי (קלע 27 נקודות) לנצח את קבוצתו.

 

"זה קשה מאוד. אני רק רוצה לעזור לקבוצה שלי יותר מכל דבר אחר. זה נורא לצפות בקבוצה מהספסל, אבל השחקנים האחרים עשו עבודה טובה בקאמבק. הם נלחמנו ונתנו סיכוי אמיתי לניצחון", אמר דרוזן. מאמן הרפטורס, דווין קייסי, ניסה לנחם את שחקנו: "לדרוזן היה ערב קשה, אבל לא הפסדנו בגללו. הוא מקצוען ויחזור לעצמו".

 

לברון ג'יימס ודמאר דרוזן (צילום: AFP)
(צילום: AFP)

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים