טל גלבוע תשתף פעולה עם "זוגלובק"

זו לא בדיחה - האקטיביסטית הנחושה חתמה עם אחת מחברות מוצרי הבשר הגדולות בישראל על קמפיין לשיווק סדרת מוצרים טבעוניים

צילום: "שועלי רשת" // טל גלבוע טועמת מוצרי זוגלובק

יכול להיות שטל גלבוע פחות רדיקלית ממה שחשבנו? האקטיביסטית הטבעונית שידועה בזכות פעילותה החתרנית למען בעלי חיים ותגובותיה החריפות כלפי מי שאינו מסכים עם דעותיה, חתמה על קמפיין עם רשת מוצרי הבשר הוותיקה "זוגלובק". הקמפיין נועד לקדם סדרת מוצרים טבעוניים של החברה בשם "זוגלו'ס".

במסגרת הקמפיין תופיע גלבוע יחד עם מנכ"ל החברה אלי זוגלובק בסדרת סרטונים שבה יודגש המסר: "הם לא מסכימים על הכל... אבל על דבר אחד הם מסכימים - זוגלו'ס טעים באקסטרים!".

מלכת הטבעונים ומלך הקרניבורים בקמפיין משותף // צילום: "שועלי רשת", מתוך הקמפיין

גלבוע התבטאה בעניין הרחבת מוצרי החברה לתחום הטבעונות בעמוד הפייסבוק הפופולרי שלה. בין השאר כתבה: "כל פעם כששואלים אותי לאן העולם צועד אני מספרת על כאלו דברים. העולם צועד (אין לו ברירה) למקום מוסרי יותר מכל הבחינות. אקולוגית, בריאותית ומוסרית".

בסדרת הסרטונים של הקמפיין החדש יופיעו עוד זוגות "קוטביים" נוספים, כמו: אביגיל שרעבי, אוהדת בית"ר ירושלים ו"אינעל העולם" אוהד הפועל תל אביב,  נסרה כחיל, מ"בייקאוף" ויערה מנור. הקמפיין יעלה בפייסבוק ובאינסטגרם בימים הקרובים.


זו לא בדיחה - טל גלבוע תייצג את זוגלובק // צילום: "שועלי רשת", מתוך הקמפיין טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר