על זה מתגרשים? גבר נפרד מאשתו בגלל… כלב וישלם לה 101,000 ש”ח

לבית הדין הרבני הגיע סיפור מעניין: גבר הגיש תביעת גירושין מאשתו, בשל הטענה שהיא מעדיפה את כלבה על פניו • בסופו של דבר פסקו הדיינים כי עליו לשלם את מלא כתובתה בסך 101,000 שקלים
אליעזר היון
ט"ז אייר התשע"ח / 01.05.2018 13:11

קשה להאמין אך גם על זה מתגרשים: גבר נפרד מאשתו בגלל… כלב, וייאלץ לשלם לה כתובה של 101,000 שקל.

הסיפור שהובא על ידי עורכת הדין דפנה זיס באתר psakdin, נסוב סביב בני זוג שנישאו בשנת 2015 כאשר שלשה חדשים בלבד לאחר מכן, הגיש הבעל תביעת גירושין.

הוא הסביר שהאישה גידלה כלב וכל המריבות התנהלו סביבו. כך למשל, בליל שבת הילד שלה ירד עם הכלב במקום להיות בסעודה והיא עצמה אמרה לו שהיא מעדיפה את הכלב על פניו. הוא הוסיף שהאישה עישנה בשבת למורת רוחו.

האישה מצדה ביקשה שלום בית. היא ציינה שהבעל ידע שיש לה כלב עוד לפני הנישואים והודתה שהיו מריבות סביב הנושא הזה. עם זאת לדבריה, היא וויתרה על הכלב ומסרה אותו לאחרים למען שלום בית, אף שהייתה קשורה אליו נפשית.

בקשר לעישון בשבת טענה האישה שמדובר במעידה חד פעמית שהתרחשה בעקבות המשבר שאליו נכנסה לאחר מסירת הכלב. מאז לדבריה, חזרה בתשובה ואינה מעשנת יותר בשבת.

בהמלצת בית הדין ניסו הצדדים לחיות יחד תקופה נוספת אך הדבר לא צלח. בשלב זה ביקשה האישה להתגרש ולקבל את כתובתה בשל טענות שונות שהציגה בפני בית הדין.

בית הדין קבע בסופו של דבר כי הבעל חייב לשלם לאישה את מלוא הכתובה בסך 101,000 שקל.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות