תוכלו לזהות? הטבעות של משפחת המלוכה

כמה עלתה הטבעת של הנסיכה דיאנה, מי הנסיכה שענדה טבעת בשווי 15 מיליון שקלים והאם הטבעת של מייגן מרקל זולה?

הטבעת של מייגן מרקל // צילום: AFP

החתונה המתקרבת של הנסיך הארי וארוסתו מייגן מרקל, מחזירה למרכז הבמה את העיסוק בטבעות אירוסין ונישואין של בתי המלוכה והאלפיון העליון בעולם. יש כאלו טבעות שמגיעות למיליוני שקלים, בעוד אחרות מגיעות רק למאות אלפים. לכבוד הזוג המלכותי, החלטנו לסקור עבורכם את הטבעות המיוחדות והיקרות ביותר באירופה, להעריך את מחירן וגם לספר את הסיפור המיוחד שיש לכל אחת מהן. האם תוכלו להבדיל מה הטבעת היקרה ביותר ומה הזולה? 

טבעת הנישואין של הנסיכה דיאנה

מלכת הלבבות, הנסיכה דיאנה, קיבלה מהנסיך צ'ארלס טבעת שבמרכזה אבן ספיר כחולה 12 קרט מעוגלת מציילון, מוקפת ב-14 יהלומים על טבעת זהב לבן 18 קראט. שוויה הנוכחי של הטבעת הוא כמילון וחצי שקלים חדשים, מדובר בהערכת החומרים בלבד. כיום עונדת את טבעת הלבבות הזו הדוכסית קייט מידלטון. 

הטבעת של דיאנה על ידה של קייט // צילום: AP /Kirsty Wigglesworth

הנסיכה דיאנה // צילום: Getty Images

 

הטבעת של המלכה אליזבט

למלכת אנגליה הנוכחית יש טבעת נישואין לא יקרה להחריד יחסית בשווי של כחצי מיליון שקלים. הטבעת מורכבת מבסיס פלטינה עליו 10 יהלומים קטנים, חמישה מכל צד, המקיפים יהלום גדול של 3 קראט. את היהלומים שמרכיבים את הטבעת העניק בעלה של המלכה הנסיך פיליפ למלכה מאמו, הנסיכה אליס.

צילום: AFP

 

הטבעת של הדוכסית ווליס סימפסון

האישה האמריקנית שבגינה היה צריך המלך אדוארד השמיני לוותר על המלוכה בבריטניה, בגלל היותה גרושה, קיבלה את אחת הטבעות היקרות בהיסטוריה של המלוכה. זאת ככל הנראה כדי לבטא את אהבתו של אדוארד אליה, אהבה שעלתה לו בכס עצמו. היא קיבלה טבעת ברקת 19.77 קראט, האבן ישבה על זהב צהוב מוקפת יהלומים והיא נעשתה על ידי הצורף האמן קרטייה עצמו. שווי הטבעת עומד על כ-9 מיליון שקלים.

A post shared by pennykhayes2@gmail.com (@bde1014) on

Jun 29, 2017 at 6:16pm PDT

הטבעת של הנסיכה ממונאקו 

הנסיך רנייה ממונאקו אהב מאד את אשתו, השחקנית גרייס קלי, לכן הוא רצה לכבד אותה בטבעת יקרה. אלא שאז הסתובבו בעולם בעיקר בהוליווד טבעות מנקרות עיניים במחירים שהיה קשה לדמיין או להתחרות בהן. הוא חיפש עבור אשתו האהובה טבעת יוצאת דופן והזמין טבעת יהלום 10.5 קראט חתוך בסגנון אבן ברקת, משני צידי היהלום שני יהלומים קטנים נוספים חתוכים באותו אופן על זהב לבן. הערך של הטבעת הזו מרקיע שחקים ל-15  מילון וחצי שקלים.

צילום: AP

A post shared by Tania (@powerofgems) on

Mar 26, 2015 at 5:03am PDT

הנסיכה אנג'י

נסיכה נוספת בבית המלוכה הבריטי שמסתובבת עם טבעת צנועה, כמובן במושגים מלכותיים, היא הנסיכה אנג'י, ששווי הטבעת שלה עומד על 370 אלף שקלים חדשים. מדובר בטבעת ספיר 1.5 קראט, מוקפת ביהלומים על בסיס זהב צהוב.

A post shared by Princess Eugenie (@princesseugenie) on

Mar 9, 2018 at 10:42am PST

מייגן מרקל

קצת קשה לחזור למציאות אחרי טבעת ששווה יותר מדירה מפוארת בתל אביב, אבל אשתו לעתיד של הנסיך הארי, מייגן מרקל, מתהדרת בטבעת ששווה 'רק' שש מאות אלף שקלים. מדובר בטבעת זהב צהוב עם יהלום גדול של 4 קראט, כשמצידו שני יהלומים קטנים שנלקחו מהטבעת של אם הנסיך - הנסיכה דיאנה.

הטבעת של מרקל // צילום: AFP

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר