ארוחת בוקר של בית מלון באיקאה

איקאה מציגה: בופה במחיר זול במיוחד

החברה השוודית מרחיבה את הבופה החלבי ומשיקה ארוחה "אכול כפי יכולתך". וגם: ארוחת בוקר קלה והמבורגר ב-7 שקלים

איקאה משיקה בופה בוקר ״אכול כפי יכולתך״ עם מגוון ארוחות בוקר ומנות חדשות. ארוחת הבוקר מוצעת ב-39 שקלים ליחיד או ב-69 שקלים לזוג, והיא מוגשת בימים שני עד חמישי החל מ-09:30 ועד השעה 12:00. אפשר להגיד שלפי התמורה המוצעת זו השקת ארוחות הבוקר הזולות והאטרקטיביות שיש להשיג בישראל.

המנה כוללת מבחר גבינות, שלושה סוגי סלטים, טחינה, זיתים, מאפים מתוקים ומלוחים, מבחר לחמים כפריים, מתבלים, חמאה, מוזלי להכנה אישית, שקשוקה ומקושקשת, מיצים וכוס למילוי קפה.

עוד חדש בתחום האוכל: ביציאה מהחנות מציעה איקאה מנת המבורגר חדשה מ-100% בקר בלחמנייה במחיר של 7 שקלים בלבד, בנוסף למנת פלאפל או נקניקייה ב- 5 שקלים וגביע גלידה במחיר של 2 שקלים. 

עוד מציעה הרשת ארוחת בוקר קלה ואטרקטיבית ב-9 שקלים, המורכבת מביצה קשה, גבינה צהובה, עגבניות שרי, זיתים, חמאה, ריבה, לחמניית ביס, מאפה וחמאה. במסעדה החלבית אפשר לשתות קפה על חשבון הבית בין השעות 9:30-10:00 וכן יש מבחר כריכים, סלטים ומאפים נוספים.

ארוחת בוקר ב-9 שקלים

מי שירצה לשתות רק קפה יוכל לשתות במילוי חופשי ב-5 שקלים. בימים ראשון ושישי ניתן לאכול ארוחת בוקר ישראלית במחיר של 25 שקלים, וזאת במקום הבופה שמוגש בימים שני עד חמישי. הארוחה מורכבת משקשוקה, סלט ירקות אישי, מיץ תפוזים, לימונדה, כוס לקפה במילוי עצמי, גבינת שמנת וגבינת שום שמיר, חמאה, ריבה ו-2 לחמניות ביס. גם ארוחה זו, מוגשת החל מ-09:30 ועד השעה 12:00.

מדובר בפעם הראשונה בעולם שאיקאה מציעה בופה באופן קבוע, כשבמדינות מסוימות יש בופה באירועים מיוחדים ובחגים. עוד מציעה הרשת פאי שוקולד טבעוני ב-10 שקלים, פאי תפוחים טבעוני ב-10 שקלים, ועוגת גבינה טבעונית עם פרי ב-15 שקלים.

לדברי שוקי קובלנץ, מנכ"ל איקאה ישראל: "אנו מזמינים את כל לקוחותינו לפתוח את היום באיקאה, וליהנות ממבחר של ארוחות בוקר עשירות, מגוונות ובמחיר שווה לכל כיס. יצרנו תפריט שבנוי כך שכל אחד יוכל למצוא את מבוקשו, לאורך כל שעות היום, מתוך הבנה כי האוכל הוא חלק מחוויית הבילוי בחנות. גם האיכות והמחיר הם ״איקאיים״ לגמרי".

אכול כפי יכולתך ב-39 שקלים בלבד

לשאלה מה המשקל של המזון והמשקאות בהכנסות איקאה עונה קובלנץ ״המשקל של המזון והמסעדות לא גבוה בגלל המחירים שלו. אנחנו מציעים סלמון עם שתי תוספות ב-39 שקלים, מחיר השוק הוא 70 שקלים. אנחנו לא מתמודדים עם היקפי הכנסות גדולים, אנחנו לא מפסידים וגם לא אמורים להרוויח. אנחנו מתייחסים לזה כשירות. עם זאת, מבחינה כמותית מסעדות איקאה הן הגדולות ביותר מבחינת כמות המנות המוגשות באזור שלהן. 

בראשון לציון מבקרים ביום כ-7,000-10,000 אנשים ביום ואנחנו מוציאים לא פחות מ-3,000 מנות. ברמת מספר המנות זו אחת מהמסעדות הגדולות שיש. 

המסעדה הבשרית פתוחה בימים ראשון עד חמישי החל מהשעה 11:30 וביום שישי החל מהשעה 11:00, ומציעה מנות חדשות. ביניהן ניתן למצוא מנות ילדים המציעה פסטה בתוספת בקבוק מים במחיר של 9 שקלים בלבד, לצד מנות ילדים כמו כדורי עוף או בשר, המוגשות עם תוספת ושתייה. זאת בנוסף למנות הדגל של איקאה כגון דג סלמון, כדורי בשר, סטייק פרגית ועוד.

המבוגר ב-7 שקלים // צילום: יח"צ

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו