בעיות על סט הסדרה "נשק קטלני"

התפרעויות של השחקן קליין קרופורד, הכוכב הראשי של הסדרה שמבוססת על סדרת הסרטים, עלולות לגרום לביטולה

מגלם את הדמות שגילם בסרטים מל גיבסון. קליין קרופורד בסדרה "נשק קטלני"

דרמה בארה"ב סביב אחת מסדרות האקשן המצליחות שעתידה נמצא בספק בגלל התפרעויות של הכוכב הראשי.

בסתיו 2016 עלתה ברשת פוקס האמריקנית הסדרה "נשק קטלני", עיבוד טלוויזיוני לסדרת הסרטים הפופולרית בכיכובם של מל גיבסון ודני גלובר. הסדרה, שמשודרת בארץ בסלקום TV ובפרטנר TV, הפכה ללהיט מיידי עם כשבעה מיליון צופים בממוצע מדי שבוע. הפופולריות של הסדרה הביאה הזמנה מיידית לעונה נוספת, שששידורה יסתיים  בשבועות הקרובים. אולם למרות ההצלחה שלה, ברשת פוקס נמנעו עד כה מלתת אור ירוק לעונה נוספת, זאת בשל תלונות חוזרות ונשנות כנגד השחקן הראשי, קליין קרופורד.

 קרופורד (40) מגלם בסדרה את דמותו הפרועה של מרטין ריגס (הדמות שמגלם מל גיבסון בסרטים), ואתמול פורסם במספרי אתרי בידור אמריקניים כי הוא הואשם מספר פעמים בהתנהגות בלתי הולמת על סט הצילומים של הסדרה, כולל התפרצויות זעם, אלימות מילולית לעבר אנשי צוות, התעללות רגשית בשחקנים אחרים בסדרה ועוד. הוא אף זומן לשיחות נזיפה והובהר לו שעתידו המקצועי בסכנה.

פוקס, כמו יתר רשתות הטלוויזיה הגדולות, צריכה לקבל החלטות בשבועיים הקרובים לגבי לוח השידורים לעונה הבאה, ונכון לכרגע היא שוקלת לבטל את הסדרה בשל ההתנהגות של קרופורד. על פי דיווחים שונים, ברשת שוקלים גם אופציה אחרת: לפטר את קרופורד וללהק במקומו אישה לתפקיד הראשי לצד השחקן דיימון וויינס ג'וניור.

קרופורד כיכב בעבר בסדרות דרמה כמו "תיקון" ו"24". הוא יליד מדינת אלבמה ולאחר שבתיכון הצטיין כאתלט בנבחרות הפוטבול וההיאבקות של בית ספרו, שם פעמיו ללוס אנג'לס להגשים את חלום המשחק. בשנותיו הראשונות בעיר התפרנס מעבודות בניין. הוא קיבל תפקידי אורח בסדרות כמו "באפי ציידת הערפדים" ו"CSI: זירת הפשע" ולאט לאט החל להגביר את קצב העבודה. "נשק קטלני" היא ללא ספק הפריצה המשמעותית ביותר שלו. הוא נשוי למעצבת נעליים בשם סאנשיין קיקי בראון מאז 2004 ולזוג שלושה ילדים.

קרופורד הגיב אתמול לפרסומים באינסטגרם: "זה נכון שננזפתי פעמיים בשתי העונות האחרונות של 'נשק קטלני'. הנזיפה הראשונה היתה כי הגבתי בכעס על תנאי עבודה שנתנו תחושה לא יציבה ולא מועילה. נפגשתי עם מחלקת משאבי אנוש, התנצלתי על החלק שלי בקונפליקט, והשלמתי סשן טיפולי ביוזמת האולפנים בחודש אוקטובר. אפילו חלקתי את המשכורת שלי עם אחד  הצדדים המעורבים, לפי הוראות האולפנים".

לדבריו, המקרה השני  אירע לאחרונה כשביים את אחד הפרקים שבמהלכו נפגע  אחד השחקנים מאביזר במהלך הצילומים. "אני גאה מאוד לנהוג בכל אדם בחיי בכבוד ובחסד. אני אסיר תודה על עבודתי, ואני עובד קשה מאוד", כתב. "יש לי אחריות לעשות עבודה טובה כלפי עמיתיי לעבודה, המשפחה שלי, המדינה שלי ובעיקר כלפי המעריצים. אני מקווה שהם יישארו איתי וידבקו בתוכנית".

אם יועזב, קרופורד יצטרף לרשימה מושמצת של שחקנים הוליוודיים שפוטרו מסדרות מצליחות בשל התנהגותם, בהם צ'ארלי שין שנזרק מהסיטקום הפופולרי "שני גברים וחצי" בשל שימוש גובר בסמים שגרם לו להשתלח ביוצר הסדרה ובשחקנים; תומאס גיבסון שפוטר מסדרת הדרמה הוותיקה "מחשבות פליליות" לאחר שהיכה תסריטאי; ואייזיה וושינגטון שפוטר מ"האנטומיה של גריי" לאחר שכינה בכינוי גנאי שחקן הומוסקסואל על סט הצילומים.

פוקס ואולפני וורנר טרם התייחסו לדברים ולא הודיעו כיצד יפעלו בנושא.

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר