הלם: הדי ג'יי אביצ'י מת בגיל 28

אחד האמנים המוערכים בעולם המוזיקה נמצא ללא רוח חיים בעומאן • "המשפחה הרוסה ואנו מבקשים לכבד את רצונם לפרטיות בתקופה הקשה"

אביצ'י // צילום: רויטרס

הלם בעולם המוזיקה: האמן, ה-די ג'יי והמפיק טים ברגלינג (28), הנודע בשמו אביצ'י (Avicii), מת היום (שישי) אחר הצהריים בעומאן, כך על פי הודעת נציג מטעמו.

"בצער עמוק אנו מודיעים על פטירתו של טים ברגלינג, הידוע גם בשם Avicii", נאמר בהצהרה. "הוא נמצא מת במוסקט, עומאן ביום שישי אחר הצהריים בשעות הצהריים, 20 באפריל. המשפחה הרוסה ואנו מבקשים מכולם לכבד את רצונם לפרטיות בתקופה קשה זו. לא יפורסמו עוד הצהרות".

האמן השבדי פרש מהופעות חיות בשנת 2016, זאת בשל סיבות בריאותיות. הוא סבל במשך מספר שנים, כולל דלקת חריפה בלבלב, בין השאר עקב שתייה מופרזת.

הוא פרסם את ההצהרה הבאה באתר האינטרנט שלו בשנה שעברה: "כולנו מגיעים לנקודה בחיינו ובעבודתנו, כאשר אנו מבינים מה משמעותי עבורנו באמת. בשבילי זה ליצור מוזיקה. זה ייעודי בחיים, מה שאני מרגיש שנולדתי לעשות.

בשנה שעברה פרשתי מהופעות חיות ורבים מכם חשבו שזהו. אבל הפסקת הופעות לא משמעותה סופו אביצי או המוסיקה שלי. במקום זאת, חזרתי למקום שבו הכל היה הגיוני - הסטודיו. השלב הבא יהיה מוקדש לאהבה האמיתית שלי -  ליצור מוזיקה עבורכם. זוהי התחלה של משהו חדש. אני מקווה שתיהנו מכך כמוני".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר