אשה שנפטרה מסרטן היתלה בבעלה במשך 5 שנים

אף אחד לא אוהב שמהתלים בו, אבל גם בזה יש מקרים היוצאים מן הכלל, למשל כמו המקרה הבא שגרם למשפחה האבלה להזיל דמעה ולצחוק בו זמנית מהבדיחה (מעניין)

האב האלמן משקה את עציצי הפלסטיק (צילום: צילום מסך מטוויטר)

אין דרך קלה להתמודד עם אובדן של בן משפחה, במיוחד כזה שהיווה חלק משמעותי בחיים. אך מילוי רצונו של הנפטר ממלא במקצת את החלל העצום שנפער ונותן כוח להתמודד עם האובדן, במיוחד ששנים לאחר המוות מקבלים קריצה מלמעלה...

בעל המתמודד כבר למעלה מחמש שנים עם הבדידות מאז שרעייתו שחלתה בסרטן נפטרה, הקפיד בכל יום למלא את מבוקשה והשקה במסירות את העציצים שעיטרו את גינתם. אך לפני תקופה קצרה בעת שעבר דירה גילה את חוש ההומור של רעייתו, שעקצה אותו על הדרך.

אנטוניה ניקול, בתם של השניים סיפרה על המקרה המשעשע והעצוב בחשבון הטוויטר שלה: "לפני שאימי נפטרה, היא נתנה לאבי הוראות נוקשות בנוגע להשקיית העציצים. מאז הוא השקה אותם בקנאות ודאג לשמור עליהם בחיים. הם נראו כל כך טוב עד שהחליט לקחת אותו לדירה החדשה שלו, אז גם גילה שהם בכלל עשויים מפלסטיק! אני יכול רק לדמיין את אימי מצחקקת על כך. כשאבי גילה שהוא השקה עציצים מפלסטיק במשך שנים, זה היה כל כך מצחיק עבור כולנו וגרם לנו להרגיש כאילו היא עדיין איתנו".

הסיפור של האב האלמן שבה את ליבם של הגולשים וזכה לאלפי לייקים ושיתופים וכן לאלפי תגובות אוהדות . לדבריה של ניקול התגובות הקלו על אביה ועזרו לו מאוד: "אבא שלי היה המום מרמת העניין וגם אני. זה כל כך מקסים לשמוע את חברי ומשפחתי מדברים על אימי ומעלים זיכרונות. היא הייתה אוהבת את זה". היא הוסיפה שהוריה חיו יחד מעל 50 שנים ובילו יחד בכל רגע מחייהם: "זו הייתה טרגדיה מוחלטת שהם לא זכו לבלות את שארית חייהם יחד".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר