השתל הגאוני שהופך את העולם הדנטלי

יותר ויותר רופאים מעידים: "השתלת פירמידיון היא פיתוח גאוני, יחיד מסוגו בעולם, שמעניק בשורה לסובלים ממחסור בעצם לסת, שנרתעים מהשתלת עצם והרמת סינוס

צילום: בקצה הפינצטה - שתל המייתר השתלת עצם והרמת סינוס (צילם: שלמה שוהם) // בקצה הפינצטה - שתל המייתר השתלת עצם והרמת סינוס (צילם: שלמה שוהם)

מאת: דנה אבירם

יותר ויותר רופאים מעידים: “השתלת פירמידיון היא פיתוח גאוני, יחיד מסוגו בעולם, שמעניק בשורה לסובלים ממחסור בעצם לסת, שנרתעים מהשתלת עצם והרמת סינוס. ברשת האינטרנט רץ סרטון ויראלי, שמלמד על גודל המהפכה הדנטלית

ד”ר דורון אבניאלי: “שתל הפירמידיון הוא המצאה גאונית”. ד”ר יואב לייסר: “פירמידיון הופך את הרופא לקוסם, שגואל את המטופלים מבעיות של שנים”. ד”ר יורם רוזן: “שתל הפירמידיון הוא שתל גאוני, שטומן בחובו טכנולוגיה ייחודית”. ד”ר סמי סולטן: “עם השתל הזה אני מקבל את הפתרון הכי טוב, בהצלחה של חסרת תקדים”. ד”ר שחר בלחש: “לאחר למעלה מ 400 השתלות פירמידיון מוצלחות, אני יודע שנתתי למטופלים שלי מענה מסוג שלא היה קיים בעבר.”

 זוהי לא פחות ממהפכה בהשתלות השיניים. השתלת פירמידיון, יחידה מסוגה בעולם, כובשת את העולם הדנטלי ומספקת לרופאים פתרונות מעולים לרבבות מטופלים.

גלית ד. מעצבת פנים, בת 49 מתל אביב: “איכות החיים שלי השתפרה ללא הכר בזכות השתל הדנטלי הזעיר הזה, שכל גודלו שלושה גרגרי אורז. משך שנים התביישתי עם התותבות שלי, בפרזנטציות בפני לקוחות, בארוחות מול משפחה וחברים, כשהתחשק לי לאכול סטיק טוב וגם כשהייתי צריכה להסיר את התותבת בדייט סוער. הרופא הציע לי ‘השתלת פירמידיון’, ללא השתלת עצם וללא הרמת סינוס וגאל אותי מתותבת רוקדת, מבושה מתמשכת ומסבל יומיומי, שנמשך כ 10 שנים”.

את מה שמתארת גלית ד. מתוך חוויותיה האישיות, אומרים יותר ויותר רופאים מכל רחבי הארץ:

ד”ר דורון אבניאלי,: שתל הפירמידיון הוא המצאה גאונית. הוא מאפשר לקבל ריטנצייה מידית, מיד לאחר ההשתלה ומעניק פתרונות לסובלים מחוסר עצם בשתי הלסתות.

ד”ר יואב לייסר, מומחה פה ולסת בעל שלושה דוקטורטים: “פירמידיון הופך את הרופא לקוסם, שנותן פתרון אלגנטי ומהיר לאנשים שמסתובבים שנים ללא שיניים ומגיעים לכדי ייאוש.”

ד”ר יורם רוזן, מחלוצי השתלות השיניים בישראל: שתל הפירמידיון - שתל גאוני, שטומן בחובו טכנולוגיה מתקדמת. פירמידיון מאפשר לי להשתיל שתלים במקומות בעייתיים ופותר בעיות שלא יכולתי לפתור בעבר ללא פרוצדורות פולשניות.”

ד”ר שחר בלחש, שביצע כבר למעלה מ 400 השתלות פירמידיון: “חשוב שהקולגות יידעו. פירמידיון מסייע  לרופאים לתת טיפול אחר למטופלים, במקום אוגמנטציות והרמות סינוס. זהו שתל קצר שמתרחב ומקבל תכונות של שתל ארוך. נקודה.”

ד”ר יוסי פיש, רופא שיניים בעל מוניטין של שנים בתחום השתלות השיניים : “ניסיתי את כל השתלים. שתל הפירמידיון העניק לי פתרונות במקומות שלא הייתי יכול לטפל בהם בעבר.”

ד"ר גל פיש בלקין - זהו השתל שמוביל את המהפכה הדנטלית (צילם: איציק בירן)
ד”ר גל פיש בלקין - זהו השתל שמוביל את המהפכה הדנטלית (צילם: איציק בירן)

“שתל הפירמידיון הוא פרי פיתוח חדשני של חוקרי חברת דנטאק.” אומרת ד”ר גל פיש-בלקין, רופאת שיניים ומנהלת חדשנות שיווקית בחברה. הפתרון השלם של שתל הפירמידיון מעניק מענה לרבבות מטופלים הסובלים מ’רכס לסת נמוך’. ליבו של הפתרון הוא שתל פורץ דרך ובלעדי בעולם, שגודלו כשל שלושה גרגרי אורז. השתל אוצר בתוכו מיקרו רכיבי טיטניום נעים, שנפתחים לכדי צורת פירמידה - הצורה הגאומטרית היציבה ביקום. היתרונות של השתלת הפירמידיון סוחפים אליו יותר ויותר רופאים.

“אנו מקיימים מדי חודש שתי השתלמויות עיוניות ומעשיות ולא עומדים בקצב הנרשמים. אבל מהפכת הפירמידיון זלגה גם אל המטופלים. מאות מהם מתקשרים מדי חודש אל רופאי השיניים שלהן ודרושים השתלת שיניים ללא השתלת עצם וללא הרמת סינוס”.

ד”ר יואב לייסר מחיפה מוסיף: “טיפולים עבור מטופלים עם חוסר בעצם לסת עלולים להיות ממושכים, מרתיעים ויקרים. לצד המחיר קיימת רתיעה טבעית מהליכים פולשניים כמו הרמת סינוס והשתלת עצם. השתלת הפירמידיון מאפשרת לי להציע טיפול מהיר, המצמצם את החרדה הטבעית הנלווית לטיפולים דנטליים פולשניים.”

ד”ר סמי סולטן: “בזכות צורתו מצליח השתל הקצר ליצור מאחז חזק, יציב ובטוח עבור שיניים בודדות או עבור מערכות שיניים שלמות שמתכנן רופא השיניים למטופליו. במקרים רבים אני מבצע על שתל הפירמידיון גם העמסה מידית.”

ד”ר יורם רוזן: “השתלת פירמידיון היא לא רק מהפכה רפואית וטכנולוגית, אלא גם מהפכה חברתית מעוררת השראה. מטופלים מיואשים, בטווח גילאים רחב, שנדחו שוב ושוב על ידי רופאי שיניים – זוכים כעת לפתרון כוללני להשתלת שיניים במחיר שווה לכל כיס ובאופן שמצמצם את הפולשנות הכירורגית ואת תקופת ההחלמה, בהשוואה לאלטרנטיבות הקיימות כדוגמת השתלות עצם והרמת סינוס.

בקצה הפינצטה - שתל המייתר השתלת עצם והרמת סינוס (צילם: שלמה שוהם)
בקצה הפינצטה - שתל המייתר השתלת עצם והרמת סינוס (צילם: שלמה שוהם)

עוז וכטנברג, מפתח שתל הפירמידיון: “מאז השקתה כבשה השתלת פירמידיון את ישראל. רופאים שונים החלו לאמצה גם בארה”ב ובמספר מדינות באירופה. בתום תקופת מעקב קליני של יותר מ7 שנים, שיעור ההצלחה של השתלות פירמידיון – בקרב מטופלים בגילאי 44 עד 80 – עומד על 96 אחוזים. מדובר בשיעור הצלחה חסר תקדים עבור השתלות שיניים במטופלים מחוסרי עצם לסת.

לחיצה אחת כאן ואתם בדרך אל איכות החיים והחיוך המושלם שאתם חולמים עליו.

לקריאה נוספת על השתלת פירמידיון - לחצו כאן

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר