שתף קטע נבחר

וושהאם, נתניה: "חשוב להחזיר את ההרתעה"

הפורוורד של העולה החדשה התייחס לתבוסה מול גלבוע/גליל: "פשוט כל מה שעשינו לא הלך, נלמד מהטעויות". הקבוצה הדליקה נר בבי"ח לניאדו, קטש ושחקניו ביקרו בבי"ח העמק

שחקני ברק נתניה הגיעו אתמול (ד') ביחד עם שחקני מועדון הכדורגל של מכבי נתניה לבית החולים לניאדו שבעיר והדליקו נר שישי של חנוכה ביחד עם הילדים המאושפזים במחלקת הילדים.

 

שחקני נתניה חילקו לילדים כדורי סל חתומים על ידי כל שחקני הקבוצה וקפטן ברק נתניה, אלירן גואטה, שהתכבד בהדלקת הנרות התרגש: "אין דבר משמח כל כך מלראות ילדים עם חיוך על הפנים. המעט שאני וחבריי לקבוצה יכולים לעשות זה להגיע לבי"ח שבעיר ולתת לילדים רגעים של אושר".

 

לאחר סיום הביקור שבו שחקני הקבוצה להתאמן לקראת המשחק החשוב ביום שני הבא מול הפועל חולון. בקבוצה מייחסים חשיבות רבה למשחק הבית

הקרוב, והפורוורד טוני וושהאם כבר מוכן: "המשחק מול גליל היה רע מאוד מבחינתנו, פשוט כל מה שעשינו לא הלך".

 

הפורוורד המשיך: "לא רק המזל היה נגדנו, לא עשינו הגנה, לא נלחמנו ואפשר להגיד שבחלק מהמשחק לא היינו על המגרש. אני מצטער שאכזבנו את המאמן שלנו אריק אלפסי ואת האוהדים שליוו אותנו לגן נר. נלמד מטעויות, נסיק מסקנות ונתקן כל מה שצריך עד יום שני. חשוב מאוד להחזיר את ההרתעה שיצרנו". מחירי הכרטיסים למשחק מול חולון יישארו 30 שקלים ביציע העליון ו-50 ביציע התחתון.

 

גם גלבוע/גליל תרמה היום לקהילה, כששלושה ימים לפני המשחק בנהריה הגיעו הבוקר שחקני הקבוצה בהרכב מלא למחלקת הילדים של בית החולים העמק בעפולה. שחקני הקבוצה והצוות המקצועי, עודד קטש וליאור ליובין, חילקו לילדים הנרגשים סופגניות, צעיפים של הקבוצה וכדורי סל חתומים כשהם מסתובבים בין חדרי המחלקה ומרימים את המורל בקרב הילדים החולים. אחר כך הגיעו אנשי הקבוצה למסיבה שבה נחגגו שלושה חגים של שלוש הדתות.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
טוני וושהאם
צילום: נמרוד גליקמן
מומלצים