שתף קטע נבחר

שחקני נתניה: "בגשם כזה לא נוכל לשחק בשבת"

הגשם הכבד וכר הדשא הספוג מים לא עושים טוב לשחקנים של ראובן עטר. "המגרש גרוע, יש קטעים שאפילו אין בו דשא", סיפרו במועדון לקראת המשחק מול הפועל פ"ת בשבת

"אם מזג האוויר יימשך כך, לא בטוח שנוכל לשחק בשבת", כך אמרו היום (ה') שחקנים במכבי נתניה, שקיימו אימון נוסף באצטדיון הקופסא תחת גשם זלעפות. זאת לקראת המפגש בשבת (19:30) נגד הפועל פ"ת במסגרת המחזור ה-14 בליגת העל. בזמן האימון היום, וכמו בתקופה האחרונה, ירדו גשמים חזקים שגרמו לכר הדשא במגרש להינזק משמעותית.

 

בנתניה חוששים כי המשחק של קבוצת הנוער, שיתקיים מחר באצטדיון, עשוי לגרום נזק נוסף לתנאי הדשא במגרש שספוג בשלוליות ובבוץ. "המגרש נראה גרוע, יש קטעים שאפילו אין בו דשא", אמרו בקבוצה.


אחמד סבע. צפוי לפתוח על הספסל (צילום: ראובן שוורץ)

 

חלוץ הקבוצה, אחמד סבע, שהחמיץ את המשחק מול בני סכנין, חזר היום לפעילות מלאה וקיים אימון מלא. השחקן, שסבל מכאבים בשרירי הבטן והתבקש לנוח בין שבוע לעשרה ימים, קיים השבוע אימוני ריצה מסביב למגרש. סבע עדיין לא כשיר לשחק 90 דקות והוא צפוי לפתוח על הספסל.

 

המאמן ראובן עטר אמור להמשיך לתת את הקרדיט להרכב שניצח בשבת האחרונה את סכנין. במועדון מודעים שקבוצה אשר מחליפה מאמנים ונמצאת בלחץ עשויה לגרום להרבה צרות. בנתניה אף מייחסים חשיבות רבה למשחק, למרות שהם במומנטום מעולה (3 ניצחונות רצופים) בחודש האחרון.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ראובן עטר
צילום: אלי אלגרט
מומלצים