יום שני, 03.06.2024 שעה 01:46

קלינגר: הופתעתי מהשמועות אבל אני עונה במגרש

מאמן לימסול עלה לשידור והזים את השמועות לגבי פיטוריו: "להגיד שכונה על מה שקורה בקפריסין זו מחמאה". עומר גולן: "לא פוסל חזרה אפשרית לישראל"

|
אופירה אסייג ואייל ברקוביץ´ ב-103FM
אופירה אסייג ואייל ברקוביץ´ ב-103FM

אופירה אסייג ואייל ברקוביץ' מגישים לכם את תוכנית הספורט ב"רדיו ללא הפסקה" בשיתוף ONE, במרכז 103FM, רדיו ללא הפסקה בצפון 104.5FM ובתדר 101.5FM.

התוכנית משודרת מידי ערב מ-18:00 עד 20:00 וכן, ניתן לשמוע אותה גם כאן אצלנו באתר.      

הערב בתוכנית עסקנו במשחקה של צ'לסי נגד פורטסמות' ואברם גרנט שנגמר אמש (רביעי) בתוצאה 1:2 לזכות המארחים. כזכור, המנג'ר הישראלי שב לסטמפורד ברידג' למפגש נגד קבוצתו הקודמת באנגליה במשחק שזכה לסיקור נרחב באנגלי.

לצערו הרב של גרנט, הוא יצא ללא נקודות לאחר שפרנק לאמפרד הכריע את התוצאה מפנדל 11 דקות לסיום המשחק כשעוד קודם לכן אנלקה ופיקווין כבשו.

יוסי אירני, חברו הטוב של גרנט עלה לשידור וסיפר על התחושות של חברו: "דיברתי איתו ואין ספק שזה לא עוד משחק והוא סיפר לי על קבלת הפנים והוא התרגש, וזה בן אדם שלא מתרגש בקלות".

"הוא מאוד מאוכזב מהתוצאה. הם עמדו טוב על המגרש והגול לא היה באוויר אבל זה הכדורגל. אין ספק שהוא מרגיש שיש לו הזדמנות. הוא קיבל את הקבוצה במצב רע בלי משאבים כספיים".

"יש באברם הכל. הוא אדם מאוד אינטליגנטי וחכם ומיוחד וגם היום, אחרי שנה וחצי, היו לו הרבה הצעות והוא רצה לחזור לליגה האנגלית וחזר לשם".

גרנט מדריך את שחקניו. התרגש מהמשחק מול צ´לסי (GettyImages)
גרנט מדריך את שחקניו. התרגש מהמשחק מול צ´לסי (GettyImages)

אם ננצח את חיפה נרוץ לאליפות
ביום שני הקרוב יתכנסו כל המי ומי של הכדורגל העולמי בערב הגאלה המסורתי של פיפ"א במהלכו יבחרו בין היתר, שחקן השנה בעולם וגם שער השנה בעולם.

בדרך כלל במקרים שכאלו, יצא לנו בישראל רק לסקר את האירוע ולא יותר מכך, אלא שבעונה שעברה היה זה אלירן עטר שבשער מספרת נדיר זכה במקום בטקס היוקרתי.

אלירן עטר מודד חליפות לטקס (שוקה כהן)
אלירן עטר מודד חליפות לטקס (שוקה כהן)

הגול האדיר של עטר מועמד לבחירה בקטגוריית שער השנה בעולם והישראלי של בני יהודה יקח חלק בטקס הגדול, רגע אחרי המשחק החשוב של קבוצתו נגד מכבי חיפה ויישב לצד הטובים ביותר בעולם.

בין אם זה מסי, אינייסטה, אדבאיור או רונאלדו, עטר יהיה ביום שני בחברה טובה, אך קודם לכן כאמור, מצפה לו הקרב הגדול מול האלופה, מכבי חיפה כשהכתומים יחפשו סנסציה בקרית-אליעזר.

אינייסטה בטירוף אחרי שכבש את השער שמתמודד מול זה של עטר (GettyImages)
אינייסטה בטירוף אחרי שכבש את השער שמתמודד מול זה של עטר (GettyImages)

השחקן עלה לשידור והתייחס גם למשחק החשוב וגם לטקס המרגש. תחילה נשאל עטר על היכולת שלו שבירידה בזמן האחרון והשיב: "קודם כל, ביכולת המשחק שלי אני לא חושב שירדתי. ירדתי בכושר ההבקעה, אבל גם בעונה שעברה במחזור 13 הייתי עם 4-5 שערים".

מה השאיפות שלך להמשך? לצאת לקבוצה גדולה?
"בני יהודה קבוצה גדולה ביכולת. השאיפה שלי היא לא לעבור לקבוצה גדולה בארץ כמו מכבי ת"א או חיפה אלא לצאת לאירופה דרך בני יהודה".

גיא לוזון. הסיבה להצלחה (דרור עינב)
גיא לוזון. הסיבה להצלחה (דרור עינב)

איך יכול להיות שעד עכשיו, למרות שבני יהודה במקום השלישי, עדיין לא מחזיקים ממנה כקבוצת צמרת?
"כנראה בגלל ההיסטוריה של הקבוצה, כי לא מאמינים ומעכלים שאנחנו בצמרת במקומות 3-4. האמת שאנחנו השנה משחקים קצת פחות טוב מהשנה שעברה וזה מה שגורם לאנשים לחשוב שאוטוטו נאבד נקודות, אבל אני מבטיח שזה לא יקרה".

בני יהודה מסוגלת להתמודד על האליפות?
"על פי השיטה החדשה של אבי לוזון, כשיש לקבוצה 60 ולנו 50, הכל אפשרי, כי זה יורד להפרש של 5 נקודות ובשני משחקים אפשר לסגור. אנחנו עדיין לא בכושר של העונה שעברה ועדיין לוקחים את רוב הנקודות, ואם נחזור לכושר של העונה שעברה, באמת נרוץ חזק".

על גיא לוזון שתחתיו הוא פורח הוסיף: "גיא אומר לי ככה, ב-20-30 מטר של ההתקפה, תעשה מה שאתה רוצה. תהיה קרוב לפדרו (גלבאן) ומעבר לזה הוא לא מחלק שום הוראה אחרת. לפי דעתי הוא סוד ההצלחה של בני יהודה, ללא ספק".

מה עובר עליך בימים האלה לקראת הטקס? אתה מצליח לישון?
"אני ישן טוב בלילות. את האמת, אני לא מרגיש את זה עדיין. יש קודם משחק חשוב יותר ביום ראשון וגיא לוזון לא נותן לי להתעסק בכל השאר ובמסביב ובכל המצלמות והסיקור. אני לא רגיל לזה. אני בכל אופן שמח שזה ככה, אבל המשחק נגד מכבי חיפה חשוב לי יותר".

על הטקס אמר: "לטקס נוסעים איתי ההורים החורגים שלי - משה דמאיו וחזי מגן". לגבי השער עצמו: "יש את חשיבות המשחק ונתניה נגד בני יהודה זה לא המשחק הכי חשוב. לכל שער יש קטגוריות ויירדו לי נקודות".

שחקני מכבי חיפה. מחכים לבני יהודה (עמית מצפה)
שחקני מכבי חיפה. מחכים לבני יהודה (עמית מצפה)

מה בא לך יותר, לנצח את חיפה או לקחת מקום ראשון בטקס?
"לפני שנסגר כל הסיפור בשביל הקדמת המשחק, נכנסתי לגיא לוזון לחדר והוא אמר לי - מבחינתי ומבחינת חזי ודמאיו, נותנים לך את זכות הבחירה, לנסוע או להישאר ולשחק".

מה ענית להם?
"בהתחלה לא עניתי, כי זה משחק העונה מבחינתנו, אם מנצחים או עושים תוצאה טובה אנחנו רצים לאליפות ומצד שני, זה פעם בחיים ולא בטוח שאבקיע שער כזה שוב".

אלירן עטר חוגג. יחגוג גם בערב הגאלה? (דרור עינב)
אלירן עטר חוגג. יחגוג גם בערב הגאלה? (דרור עינב)

אם תזכה חשבת על איזה נאום?
"האמת שלא חשבת. אני יודע אנגלית אבל מההתרגשות אני בטוח אשכח".

קלינגר: המטרה שלי זה לעבור למקום גדול יותר מקפריסין
מאמן א.א.ל. לימאסול ניר קלינגר, שעלה לרבע גמר הגביע הקפריסאי עלה לשידור, בעיקר על רקע השמועות שמקומו בקבוצה לא בטוח: "הכל שמועות. אם חשבנו שבישראל יש שמועות אז אני נמצא במקום שזה יותר חזק, כי הם (הקפריסאים) משועממים ואין להם מה לעשות. אין להם מלחמות. הם עובדים ויש להם הרבה חופשות".

קלינגר. כל הזמן על הקצה
קלינגר. כל הזמן על הקצה

"קשה לי להגיד מה הסיפור ומי שהודיע לי את זה, זה אנשים מהארץ ואני הופתעתי. מסתבר שזאת היתה שמועה ואני כדרכי עונה במגרש".

"כל מה שקורה מסביב להגיד "שכונה" זאת מחמאה. אין כאן סבלנות וראיה לטווח ארוך ובקבוצות הגדולות רוצים תוצאות מהירות. אני כבר ארבע שנים כאן ואני על הקצה. אני מנסה להיות סבלני ולעבוד ולהצליח אבל זה לא קל".

"אנחנו 6 נקודות ממקום ראשון ועלינו לרבע הגמר אחרי שעברנו את אומוניה שהיא הקבוצה הכי עשירה. אם היתה לי הצעת עבודה בישראל אני לא בטוח שהייתי חוזר. אני מאמין שאני יכול ללכת רחוק עם הקבוצה הזאת".

קלינגר. רוצה להתקדם לליגה גדולה יותר מקפריסין (עמיר יניב)
קלינגר. רוצה להתקדם לליגה גדולה יותר מקפריסין (עמיר יניב)

"המטרה של הקבוצה זה להגיע לאירופה ולא מעניין אותם באיזה דרך. כרגע זה לא אפשרי אבל אם נביא את החיזוק שאני מבקש זה יהיה אפשרי. אני יכול לעשות את זה אבל זה תלוי בהם.

"אני מדברים עם הבוסים והם מכחישים אבל הכל יכול להיות פה. לחמן עשה עבודה טובה בפאפוס, הפסיד משחק אחד ופיטרו אותו".

אז למה לעבור לשם?
בכל מקום העבודה של המאמן לא בטוחה. אני לא מתלונן על השכר. אני רוצה להצליח ואני מבסוט כאן. אני אחזור לליגת העל ובא לי להתקדם למקום יותר גדול מקפריסין".

אריק זאבי: יש לי דרייב להצליח ואני רוצה להיות באולימפיאדה
הג'ודוקא הישראלי אריק זאבי, חוזר אחרי שנתיים להתמודד באליפות ישראל ורואה בשנה הקרובה כשנה קריטית עבורו לגבי המשך הקריירה. מי ששאל את עצמו לאן נעלם זאבי, ענה הספורטאי המוערך: "אני כל הזמן בפנים, והתאמנתי אבל שנתיים לא השתתפתי באליפות ישראל בגלל פציעות והשנה אני רוצה שאליפות ישראל תהיה הסיפתח.

אריק זאבי. חוזר לאליפות ישראל אחרי שנתיים (רויטרס)
אריק זאבי. חוזר לאליפות ישראל אחרי שנתיים (רויטרס)

"אין גיל מוצהר לפרישה אבל זה גיל 33-34 בערך. הצרפתי שניצח אותי בסידני היה בן 35 והוא לא היה בגיל מופלג כזה. לפני אתומה, לפני חמש שנים, הייתי שבע והתאמנתי מאוד קשה והייתי קרוב לפרישה. בשנים האחרונות לא התאמנתי ברצף ועכשיו יש לי דרייב להצליח. יכול להיות שאני לא אצליח פיזית. השנה הזאת היא קריטית ואם אני ארגיש שאני יכול להתמודד על מדליה ולא רק להגיע אז אני אמשיך".

"לקחו לי מאמן בניגוד לרצוני ושילמו למישהו אחר. בוועד האולימפי אמרו לי שרוצים לרענן ולתת לו צ'אנס. יכולתי לקחת את המאמן לאימונים אישיים אבל הייתי צריך לשלם לו והוא לא יכול היה לצאת איתי לחו"ל".

אריק זאבי. רוצה לחזור לאולימפיאדת לונדון (GettyImages)
אריק זאבי. רוצה לחזור לאולימפיאדת לונדון (GettyImages)

"בחודשים האחרונים אני רוצה להכין את עצמי לעונה הקרובה ומאימוני המשקולות עליתי טיפה במשקל ולכן באליפות ישראל החלטתי להתחרות במעל 100 קילו. אבל זאת תחרות הכנה לעונה ואז אני אחזור למשקל שלי".

"אני בטוח אהיה באולימפיאדה בלונדון, אני מקווה שזה יהיה בתור מתחרה ולא בתור צופה".

עומר גולן: לא פוסל חזרה לישראל בינואר הקרוב
מזג האוויר הוא לא הדבר הכי קר לחלוץ לוקרן, עומר גולן. הישראלי לא כל כך מצא את עצמו ואחרי עונה ראשונה מוצלחת, נדחק לקצה הספסל. גולן עלה לשידור וניסה לסכם את השנתיים שלו במקום: "אפשר לסכם את התקופה כאן בשני שלבים. בתחילת הדרך הלך טוב אבל העונה הגיע מאמן חדש והמעמד שלי התערער. עכשיו יש לנו מאמן אחר וכשהוא נכנס הוא לא נתן לי לפתוח בשני משחקים אבל לא הייתי טוב. עכשיו אני מנסה למצוא את עצמי".

עומר גולן (אמיר לוי)
עומר גולן. מנסה למצוא את עצמו כרגע (אמיר לוי)

"לעזוב? הכל שאלה של מה האופציות. אני רוצה למצוא אחרת כדי שאוכל לחזור לשחק ולחזור ליכולות שלי אבל לא בכל מחיר. יש לי חוזה עד תום העונה. אני מרגיש טוב עם עצמי ואני מרגיש בכושר טוב. זה לא בא לידי ביטוי אבל אני מקווה לחזור".

"דיברתי איתו והוא מחזיק ממני אבל יש לו לחצים מצד ההנהלה לשתף שחקנים אחרים, אבל אני מקווה שאולי אני אעלה מהספסל ואבקיע אוכל לחזור לעצמי".

עומר גולן. לא פוסל חזרה לישראל
עומר גולן. לא פוסל חזרה לישראל

"אני לא מצטער שעברתי. כרגע אני לא משחק אבל זה דברים שצריך להתמודד איתם. השתפרתי. הסיבה המרכזית שעזבתי היא גם הכסף אבל גם בשביל להתקדם. בכל משחק יש כאן סקאוטים שרואים".

"הקבוצה היחידה שפנתה אליי זו מכבי פתח תקוה. אני לא פוסל שום אפשרות והכדורגל הוא נזיל. אני גם אתייעץ עם הסוכן שלי. אני לא פוסל אפשרות לחזור לישראל בינואר. הפועל ת"א משחקים כדורגל אטרקטיבי וגם מכבי ת"א משתפרת".

מקצועית, איפה היית מוצא את עצמך, הפועל או מכבי?
"ההחלטה הראשונית שלי זה להישאר בבלגיה, אבל אני לא רוצה לדבר על זה. לא הכל ענין של כסף".

מאמן לנבחרת?
"לא משנה לי מי וזאת לא החלטה שלי. הייתי רוצה מאמן שיביא אותנו לטורניר גדול. אייל ברקוביץ' יכול לעשות רק טוב לנבחרת אבל זאת החלטה של ההתאחדות ואנחנו כשחקנים נעשה הכל כדי להצליח".

כמו בכל ערב, גם הפעם, קיבלו המאזינים המון מוזיקה טובה והפינות הקבועות בתוכנית: טיפים למילוי טפסי ווינר, פנצ'ר או מצבר, דיווחי תנועה והפינה שכולכם מחכים לה: גליצ'ים.

אסור לפספס
נגןהתנין הנשכן חיכה לשחקני נבחרת אנגליה
מי משחקני נבחרת אנגליה קיבל ביס מהתנין?
נגןנחש מה בקופסה עם דניאל פרץ ושחקני באיירן
נחש מה בקופסה עם דניאל פרץ ושחקני באיירן
נגןכואב: ספיד נפצע בתחרות גלגול הגבינה מההר
כואב: ספיד נפצע בתחרות גלגול הגבינה מההר
נגןקאסמירו עובד עם היורש על ביעטה מעל החומה
קאסמירו מלמד את הבן שלו לבעוט מעל החומה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */