שתף קטע נבחר

ואלוורדה: "זה לא שבוע לדבר על שיאים"

ברצלונה סגרה משחק 39 ברצף ללא ההפסד, ניפצה את ההישג הקודם של סוסיאדד, אבל מאמנה הודה: "עדיין מתוסכלים מההדחה בצ'מפיונס". אינייסטה רמז שוב כי יעזוב בקיץ: "כבר קיבלתי את ההחלטה"

 

ברצלונה התאוששה אתמול מההדחה המפתיעה ברבע גמר הצ'מפיונס לרומא עם 1:2 ביתי על ולנסיה בליגה הספרדית - ניצחון שפתח פער של 14 נקודות בראש הטבלה. על הדרך, בארסה שברה שיא ליגה בן 38 שנים כשרשמה משחק 39 ברצף ללא הפסד, אחד יותר מההישג הקודם של ריאל סוסיאדד בעונת 79/80.

 

 

מי שלא התרשם מכך יותר מדי הוא דווקא מאמן ברצלונה, ארנסטו ואלוורדה. "זה לא בדיוק השבוע לדבר על זה", הודה בסיום המשחק. "ועדיין, זה טבעי שיש לנו פה חבורה ששוברת שיאים. אנחנו מאוד מתוסכלים מהדחה, אבל חשוב היה לקום מהקרשים. עברנו שבוע קשה ואני שמח שהשחקנים הגיבו טוב".

 

סוארס חוגג את הראשון מול ולנסיה (צילום: רויטרס)
סוארס חוגג מול ולנסיה. האליפות מתקרבת(צילום: רויטרס)

 

הפסד היום (ראשון, 17:15) של אתלטיקו מדריד ללבאנטה ואיבוד נקודות נוסף שלה מול ריאל סוסיאדד וברצלונה תוכל להבטיח אליפות כבר השבוע. ביום שלישי היא תצא למשחק חוץ מול סלטה ויגו. ואלוורדה התייחס לכך: "באוגוסט חשבו שזה לא ריאלי שנזכה באליפות ועכשיו אנחנו רחוקים שבע נקודות מזכייה".

 

אנדרס אינייסטה, שהוחלף לקראת הסיום, זכה לסטנדינג אוביישן ממושך מהקהל ורמז שוב שיעזוב בקיץ את הקבוצה, ככל הנראה לליגה הסינית. "כבר קיבלתי את ההחלטה שלי ואודיע עליה בזמן המתאים", אמר. "התמיכה של הקהל פה הייתה מהרגע הראשון, כל משחק פה הוא מדהים. אני יכול לאשר שהעתיד שלי כבר הוכרע. אם נזכה באליפות ובגביע אני אהיה מאושר".

 

אנדרס אינייסטה ברצלונה (צילום: AP)
יעזוב בקיץ? כנראה שכן. אינסייטה(צילום: AP)

 

שיאי כל הזמנים 

 

האליפות מתקרבת 

 

"האליפות שלנו" 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים