טיפולי פילינג לייזר או פילינג כימי? כל ההבדלים

רוצה לחדש את עור הפנים? לטפל בעצמך ולהשיג מראה נעים ומטופח? כדאי לך לחשוב על טיפול פילינג לייזר. את התוצאות תראי על הפנים שלך

צילום: //

עור הפנים שלנו צריך תחזוקה מתמדת כדי לשמור על גמישות ועל מראה נאה. מסיבה זו חשוב מפעם לפעם לפנות למטפלת מקצועית כדי לבצע טיפול יסודי. טיפול כזה מחדש את המראה של הפנים ומנקה את העור ואת הנקבוביות מכל השומנים והתאים המתים. התוצאה הינה חידוש המראה והשגת מראה רענן הרבה יותר.

פילינג לייזר - הטיפול המוצלח

  • בחרי מטפלת מקצועית בתחום הקוסמטיקה, שיש לה את היכולות לבצע את הטיפול המוצלח והיעיל עבורך. כדאי לברר על המטפלת ועל שיטות הטיפול בהן היא עושה שימוש. וזאת כדי להיות בטוחה שאת בוחרת מטפלת בעלת יכולת מוכחת להתאים לך את הטיפול המוצלח, ולהשיג עבורך תוצאה נהדרת.
  • כדאי לשוחח עם המטפלת ולשמוע מהן השיטות שהיא עושה בהן שימוש. אם את סגורה על הטיפול שאת רוצה לבצע, בררי האם היא מבצעת טיפול כזה. אם את עדיין מתלבטת תוכלי להתייעץ אתה על מגוון הטיפולים שהיא מבצעת ולקבל את חוות דעתה ביחס לטיפול המוצלח והמתאים עבורך.
  • כל טיפול בתחום פילינג לייזר הוא בעצם התחלה של תהליך. כאשר ההמשך של התהליך הינו טיפוח עור הפנים בעזרת תכשירים ייעודיים ומותאמים. התכשירים נועדו לשמור על ההישגים של הטיפול ולנקות את העור ברמה יומיומית.
  • חשוב לך לדעת כמה זמן נמשך הטיפול ולמשך כמה זמן התוצאות יורגשו על הפנים. מכיוון שכך יש לך את היכולת להיערך כראוי לטיפול, ולדעת לקראת מה את הולכת. כאשר ערוכים לטיפול מראש הכול פשוט יותר וקל יותר.
  • עליך לברר את עלויות הטיפול ולדעת מהו המחיר שאת משלמת, ומהי התמורה שאת מקבלת. בירור זה ייתן לך את הכלים להחליט האם שווה לך לבצע את הטיפול, ומהי האיכות של התוצאות שתקבלי.

פילינג לייזר – זה הטיפול המוצלח שעשוי לשפר את המראה שלך, ולשנות לטובה את מרקם העור. זו הדרך שלך לטפח את עצמך ולהיטיב את המראה שלך.

פילינג כימי

כולנו יודעים כי כדי לשמור על מראה העור שלנו - אנחנו חייבים להשקיע בו. אם לא נעניק לעור שלנו את הטיפול המתאים - הגיל יעשה בו שמות. אחד הטיפולים החשובים ביותר לעור הפנים זה הפילינג.

פילינג כימי - והעור נהנה מהתוצאות.

כל מי שדואג ומשקיע בעור הפנים שלו יודע כי אחד הטיפולים הנחוצים ביותר לעור זהו הפילינג. הפילינג למעשה מקלף את שכבת התאים המתים הנמצאים על גבי העור וכך למעשה העור מתחדש. התוצאה לאחר טיפולי הפילינג - זהו מראה עור חדש, זוהר ומתוח.

פילינג כימי - האם זה טוב או רע?

יש כאלה שכאשר הם שומעים את המילה “כימי” הם נרתעים בבהלה. אך האמת היא שכאשר מדובר בטיפול פילינג לפנים, גם אם מדובר בטיפול כימי - מניסיונם של רבים אשר השתמשו בשיטה - מדובר בהחלט בטיפול יעיל והוא אפילו בטוח מאוד.

פילינג כימי מקלף באופן יסודי את כל השאריות ואת התאים המתים אשר נמצאים על פני העור כאשר התוצאה היא עור שמצליח להתחדש ולהיראות הרבה יותר טוב.

האם כדאי לבצע טיפול פילינג כימי לפני אירוע?

כשמדובר בטיפול פנים, רבים שואלים, האם כדאי לבצע טיפולי פילינג לפני אירוע? אנחנו רוצים לחדש את העור ולגרום לו להיראות מתוח וזוהר, אז האם זה נכון שנבצע את הטיפול ביום של האירוע? כאן כדאי לדעת כי אחרי פילינג העור לא תמיד נראה ממש טוב. לעיתים הוא יהיה אדמומי בגלל הקילוף המסיבי, הוא ייראה חשוף, הנקבוביות הפעורות לא יתאימו לאיפור ויהיה קשה מאוד להעניק לפנים מראה מחמיא.

פילינג כימי - אצל מי?

האמת היא שישנם היום תכשירי פילינג אשר מיועדים לשימוש ביתי ואשר חוסך לנו את ההגעה עד למכון הקוסמטי. התוצאות תהיינה מקצועיות למדי. אך מי שמעוניינת בטיפול פילינג איכותי ועוצמתי - לא תוותר על פילינג אשר ייעשה על ידי קוסמטיקאית מקצועית. התוצאות תהיינה הרבה יותר טובות.

אך חשוב לבדוק היטב לפני שאנחנו רוכשים את התכשיר או לחילופין, לפני שאנחנו פונים אל איש מקצוע ומוסרים את הפנים שלנו בידיו.  הפנים שלנו יקרות מידי ואנחנו חייבים לשמור עליו.

מידע נוסף ניתן לקרוא ב dr-barak.co.il

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר