שתף קטע נבחר

קונינסקי וזוכמן דורשים התנצלות, שרף: "בושה"

נמשך המאבק בין ארגון המאמנים להתאחדות הספורט בבתי הספר. יו"ר ההתאחדות והמפקח על החינוך הגופני מאיימים לתבוע את יו"ר ארגון המאמנים לשעבר

הנהלת ארגון מאמני הכדורסל תקיים מחר את האסיפה הכללית השנתית, אשר במהלכה צפויים בין היתר להיות מאושרים הדו"חות הכספיים של הארגון. במהלך הישיבה תעמוד להצבעה ההצעה, לפיה בבחירות שיתקיימו בשנה הבאה, יבחרו המאמנים את יו"ר הארגון בבחירה ישירה, ולא כפי שנהוג כיום, כאשר את היו"ר ממנה מליאת ההנהלה.

 

בצל הכנס מחר, עומד האיום של יו"ר התאחדות הספורט בבתי הספר, משה קונינסקי, ושל המפקח על החינוך הגופני במשרד החינוך, אברהם זוכמן, לתבוע את יו"ר הארגון צביקה שרף בגין לשון הרע.


ביטל את השתתפותו בהשתלמות, בלאט (צילום: רויטרס) 

 

השניים, באמצעות עורך דינם, שלחו לארגון ולשרף מכתב, בו הם דורשים ממנו להתנצל בעקבות ההאשמות שהטיח בהם, בעקבות ההחלטה של משרד החינוך

לחייב מאמני כדורסל בבתי ספר לעבור השתלמות, כתנאי להמשך עבודתם.

 

היועץ המשפטי של ארגון המאמנים, עו"ד יול ברדוש, השיב לשניים בתגובה כי התנהגותם היא בגדר "בושה וכלימה" וכי שרף אינו מתכוון להתנצל. עוד טוען הארגון כי ארגון המאמנים ימשיך להילחם בהחלטות הבלתי צודקות כביכול של השניים. 

בנוסף, יערוך מחר ב-08:30 ארגון המאמנים השתלמות באולם השרון ברעננה.

 

דיוויד בלאט, שהיה אמור להיות המרצה הראשי בהשתלמות ביטל ברגע האחרון את השתתפותו. בלאט, מאמנה של נבחרת רוסיה, יצא למוסקבה בעקבות הכרטיס החופשי שקיבלה רוסיה לאליפות העולם, על מנת לפתוח שם בתכנון מחנות האימונים של הנבחרת. דניאל ששר יחליפו. מי שעוד ירצה כמתוכנן בהשתלמות הוא מאמן בני השרון, דן שמיר.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים