"התינוק היה בממ"ד, הכדור פגע במקלחת"

בני המשפחה שירי מקלעים פגע בביתם משחזרים את רגעי הפחד • "הקליע חדר דרך הגג ונפל במקלחת", אמר מיקי רוזנפלד ל"ישראל היום" • "מרגיש שאנו לקראת משהו גדול", הוסיפה אופיר

"זה מרגיש שזאת עוד תקופת התחממות לקראת משהו גדול, אבל אי אפשר לדעת", אמרה הבוקר (חמישי) אופיר, שבביתה פגע הלילה ירי מקלעים של מחבלים מעזה. במהלך הלילה תקפו כוחות צה"ל ברצועה, ומחבלים ניסו לפגוע באמצעות המקלעים בכלי טיס. הכלי ירה בתגובה ושניים נפגעו, אך חלק מהירי זלג לשטח המועצה האזורית שער הנגב, הפעיל אזעקת צבע אדום ופגע בבית פרטי באחד היישובים.

"הבת שלי ומשפחתה היו בבית כשזה קרה. התינוק היה בממ"ד והם התעוררו", שחזר מיקי רוזנפלד, את שארע בבית של בתו. "הקליע חדר דרך הגג ונפל במקלחת. את הקליע לא מצאו אבל זה עשה חור. כנראה שהוא יושב בתוך הגג. הבת שלי מאוד לחוצה. בוא נראה מה יהיה השלב הבא". 

הבת, אופיר, עדיין מעכלת את שאירע. "היה צבע אדום, שמענו צרור יריות והדף. אחר כך ראינו שהייתה פגיעה, אני הייתי בממ"ד ובעלי היה מחוץ למרחב המוגן. אנחנו עוד בתוך זה, מנסים לעכל מה שקרה". 

אלון שנולדה ביישוב שבו פגעו הקליעים הוסיפה: "אנחנו בתקופה כזאת שכל הזמן יש משהו. זה מרגיש שזאת עוד תקופת התחממות לקראת משהו גדול, אבל אי אפשר לדעת יש הרבה פעמים תקופות כאלה, שזה הולך וחוזר. איך מתמודדים? זה סיפור חיינו, אנחנו חושבים על הדברים, לא יכולה להגיד שלא, אבל אנחנו גם חיים את זה"

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר