הותר לפרסום

33 נעצרו בחשד לעבירות אלימות, נשק והצתות

עשרות שוטרים ובלשים מלווים בכלבים פשטו על בתיהם של 33 חשודים, בגין עבירות אלימות, נשק והצתות. החשודים יובאו לדיון בהארכת מעצרם בבית משפט בבאר שבע (חדשות)

(צילום: דוברות המשטרה)

הותר לפרסום: במסגרת המאבק של משטרת ישראל בתופעת הפשיעה המאורגנת המעיבה על חיי האזרח הנורמטיבי, פעלה המשטרה בקרב ארגוני הפשיעה ובמבצע לילי נעצרו הלילה (שלישי) 33 חשודים.

הלילה, במעמד המפקח הכללי של המשטרה רנ"צ רוני אלשיך, ומפקד מחוז דרום ניצב מוטי כהן, עת ניתן האות בתום תדרוך כוחות אשר מנו עשרות שוטרי, בלשי ולוחמי משטרת ישראל כשחלקם מלווים גם בכלבי משטרה המיומנים באיתור סמים ואמל"ח, בוצע גל מעצרים נרחב בדרום הארץ ובמרכזה במהלכו שמו ידם כוחות המשטרה על 33 חשודים בעבירות פליליות חמורות הכוללות עבירות אלימות, נשק והצתות.

במשטרת ישראל מציינים כי הם "זיהו כי קיימת עלייה במתיחות בין ארגוני פשיעה שונים. על מנת למגר פעילות עבריינית זו, עלה צורך מבצעי לטיפול במחוללי הפשיעה. על כן, פעלה המשטרה בדרכים מגוונות תוך שימוש ביכולות מבצעיות וטכנולוגיות מתקדמות וזאת על מנת למנוע פגיעה בחפים מפשע מחד ולאסוף ראיות מפלילות כנגד החשודים, מאידך".

כאמור, במהלך הלילה פשטו הכוחות על בתיהם של החשודים, עצרו אותם וביצעו חיפוש בבתיהם. במהלך חיפושים אלו הצליחו השוטרים לאתר ולאסוף ראיות נוספות המצטרפות לכלל הראיות שנאספו עד כה בשלב הסמוי החקירה.

בנוסף, נתפס רכוש מרשותם של החשודים שלגבי חלקו צפויה המשטרה לבקש את חילוטו.

במהלך היום יובאו החשודים בפני בית המשפט השלום בבאר שבע בבקשה להאריך את מעצרם. צו איסור פרסום הוטל על פרטי הסוכן המשטרתי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר