קמפיין מימון המונים נפתח היום (רביעי) במטרה לסייע למשפחת שפדוב מבאר שבע, שבתם בת השנתיים לאה נספתה בשריפה בבניין המגורים בבאר שבע בתחילת השבוע, ובנם הצעיר זלמן שניאור עדיין מאושפז במצב קשה. "להבות האש האימתניות לקחו את שרה'לה התינוקת, פצעו קשה מאוד את שניאור והפכו את משפחת שפדוב מבאר שבע לחסרי כל", נכתב בהודעה.

לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים – הצטרפו לפייסבוק שלנו

יוזמי הקמפיין קראו לציבור לעזור למשפחה. "משפחת שפדוב עברה טרגדיה קשה, והיא זקוקה לנו", נכתב. "אנחנו, חברי וידידי המשפחה, פתחנו בקמפיין התרמה למימון קורת גג וטיפולים רפואיים עבור המשפחה. לא נותנים למשפחת שפדוב להתמודד לבד! כולנו מתגייסים ותורמים עכשיו לטובת המשפחה".

ההערכה היא שהדליקה בדירה בקומה השמינית, פרצה כנראה כתוצאה ממשחק בגפרורים. באותה העת שהו בבית האם, בת 30, ושמונת ילדיה. צוות החקירה של כבאות והצלה שהוקם לבדיקת נסיבות הדליקה קבע שהשריפה פרצה "בשל הגורם האנושי".

מבדיקה ראשונית עולה כי האם, שהבחינה באש, נמלטה מהדירה עם ארבעה מילדיה והתמוטטה. לאחר ששבה להכרה סיפרה לצוותי הכבאות כי ישנם ארבעה ילדים נוספים בדירה שנפגעו מהאש. "צוותים של פסיכולוגים ועובדים סוציאליים מלווים את המשפחה", נמסר.

המעוניינים לתרום לקמפיין יכולים ללחוץ כאן.