במצלמות: הפלסטינים שחדרו מעזה צועדים סמוך לקיבוץ הפתוח • צפו

צילומי מצלמת האבטחה של קיבוץ צאלים, תיעדו הבוקר את שלושת הפלסטינים שחדרו מרצועת עזה כשהם מצוידים בסכינים ורימונים, כשהם צועדים סמוך לשער הקיבוץ הפתוח • בועז קרצ׳מר, יו״ר הקיבוץ: "מצפים מהמדינה לראות באירוע נורה אדומה שהמרחק השרירותי שנקבע לעוטף עזה אינו רלוונטי עוד ויש לחזק את מרכיבי הביטחון גם בישובים המרוחקים"
חיים טוויל
י"א ניסן התשע"ח / 27.03.2018 18:22

צילומי מצלמת האבטחה של קיבוץ צאלים, תיעדו הבוקר (שלישי), את שלושת הפלסטינים מרפיח שחדרו מרצועת עזה מצוידים בסכינים ורימונים, כשהם צועדים סמוך לשער הקיבוץ הפתוח.

המסתננים הגיעו עד סמוך לבסיס צאלים, שם נתפסו בידי כוח צה”ל.

בועז קרצ׳מר, יו״ר קיבוץ צאלים ומי ששימש בשנים האחרונות מנהל האגף האסטרטגי במועצה האזורית אשכול: “מסרטוני האבטחה של הקיבוץ שברשותינו רואים בברור שהמחבלים הסתובבו במשך דקות ארוכות בסמיכות לשער הישוב הפתוח לרווחה, באין מפריע”.

לדבריו, “במזל נמנע היום אסון בישוב. צאלים מרוחק אמנם 20 ק״מ מהגבול ואינו מוגדר בתוך ׳עוטף עזה׳, אך זה לא הפריע למחבלים להגיע עד לפתחו. הדבר מערער את תחושת הבטחון של התושבים בפרט על רקע כך שהישוב נעדר מכל מרכיבי הבטחון כמו בישובי העוטף שנמצאים באותה מועצה”.

הוא הוסיף: “אנו מצפים מהמדינה לראות באירוע נורה אדומה שהמרחק השרירותי שנקבע לעוטף עזה אינו רלוונטי עוד ויש לחזק את מרכיבי הבטחון גם בישובים המרוחקים, כולל סיוע ומימון משרת הרבשץ, כיתת הכוננות, צוות חירום ישובי וכל שאר המרכיבים. ויפה שעה אחת קודם״.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות