ללא מתווכים

מכונה אוטומטית לממכר כלי רכב בסין

תקועים עם כסף קטן ובא לכם רכב? טוסו לסין, ותוכלו לרכוש רכב חדש ללא מתווכים דרך מכונה אוטומטית חדשה של פורד ועליבאבא. רכב או במבה? (רכב)

(צילום: עליבאבא)

העידן הדיגיטלי שינה לחלוטין את הרגלי הצריכה, וכיום יותר ויותר אנשים מעדיפים לבצע את הרכישות שלהם באתרים שונים, מבלי לחוש את המוצר באופן פיזי. אך עדיין ישנם אנשים שחייבים למשש ולראות את המוצר אותו הם רוכשים טרם הרכישה.

ענקית הרכב האמריקאית פורד ועליבאבא הסינית, חשבו בדיוק על אותם אנשים וייצרו בעבורם מכונה אוטומטית לממכר רכבים, מכונה שתתן לרוכש לראות את הרכב אך להינות מהספקה מיידית ובלי הרבה סחבת וכאבי ראש.

על הקמת המכונה החדשנית במרכז סופר-טסט דרייב בעיר גואנגז'ו שבסין, הכריזו החברות כבר בסוף 2017 וכיום המכונה האוטומטית המכילה 42 מכוניות הוצבה בגואנגז'ו והיא מאפשרת לעוברים ולשבים לקחת כל רכב מהמכונה לנסיעת מבחן, כדי להרגיש את הקניה המרגשת בידיים, כשכל שעליהם לעשות הוא לשלם את דמי השימוש באפליקציית Tmall של עליבאבא ולשתף את חבריהם בסלפי מחויך.

הדגמים שמחכים לכם במכונה הם פורד מונדיאו, אקספלורר, והמוסטנג המפורסמת. הרוכשים הפוטנציאלים מורשים לבלות שלושה ימים עם המכונית ברחבי העיר, ולאחר מכן הם אמורים להחזיר אותה לטובת המשתמש הבא. משתמשים עם פרופילי Tmall מיוחדים יכולים אפילו לקבל הנחות בהתבסס על פרופילי הקניות שלהם.

על פי הדיווחים, הגימיק שהצלחתו תלויה בספק יעמוד לרשות הציבור עד ה-23 באפריל, עד אז אולי תגלה החברה כי נוכחותם של אנשי מכירות מיותרת וכי קניית מוסטנג חדשה מועדפת על הרוכשים כשהיא מגיעה ללא מתווכים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר