שתף קטע נבחר

גביע הטוטו: מכבי פ"ת גברה על מכבי חיפה 0:1

שתי הקבוצות נעלו את שלב הבתים של המפעל במשחק חסר חשיבות, לאחר שהאורחת כבר הבטיחה את מקומה. מימון כבש (עצמי) בדקה ה-23. אלישע לוי: "אני לא חושב שהמשחק מיותר"

סגרו סיבוב. מכבי פתח תקווה גברה הערב (ג') 0:1 על מכבי חיפה, במשחק האחרון בשלב הבתים של גביע הטוטו. שי מימון כבש שער עצמי בדקה ה-23, ובכך נקבעה תוצאת הסיום. לשתי הקבוצות המשחק היה לפרוטוקול בלבד, כשחיפה כבר הספיקה להבטיח את מקומה בשלב הבא, ולכן שני המאמנים עלו הברכבים משניים.

 

 

פרדי דוד סיכם את המשחק: "בשבילנו זה היה ניצחון לביטחון העצמי, מה גם שזה ניצחון מול מכבי חיפה, שאומנם לא הופיעה בהרכב חזק אבל עדין זאת מכבי חיפה, שבכל הרכב שהיא משחקת יש לה מספיק שחקנים טובים על המגרש, כדי להוות יריב טוב. אני מעודד מהניצחון, הצגנו במחצית הראשונה כדורגל טוב מאוד, וראינו הרבה דברים שאנחנו מדברים עליהם, אבל כל זה צריך לבוא לידי ביטוי בליגה. זה לא היה משחק מיותר, ניצלנו אותו לעשות דברים יפים".

 

מהצד השני, אלישע לוי אמר: "אני חושב שזה חשוב לקיים את המשחק, בעיקר לשחקנים שלא משחקים בדרך כלל. אנחנו מתייחסים לכל משחק ברצינות. כל משחק הוא חומר למחשבה, גם אם לא שיחקנו טוב היום והפסדנו זה נתן חומר למחשבה על שחקנים כאלו או אחרים".

 

מהלך המשחק

דקה שמינית: עלי עותמאן ניסה את מזלו עם בעיטה אלכסונית מכ-25 מטר, רובי לבקוביץ' הדף בקושי לקרן.

 

22': דני פרדה בעט כדור מסוכן מ-17 מטר, אבל אדרי קלט היטב.

 

23', גול! 0:1 למכבי פ"ת: טל בן חיים נשלח אל תוך רחבת חיפה וגילגל כדור שעבר את אמיר אדרי אבל נראה בדרכו החוצה, שי מימון ניסה להציל והסיט את הכדור פנימה.

שחקני מכבי פ"ת חוגגים את השער (צילום: אורן אהורני) 

 

32': חגי גולדנברג הגביה כדור לתוך רחבת חיפה, עומר דמארי הגיע טוב לכדור ונגח מקרוב - אך מעל לשער.

 

45': דני פרדה פרץ באגף שמאל והעביר כדור רוחב מצוין לטל בן חיים, שמקרוב בעט ברשלנות מעל לשער.

 

56': זגורי הגביה כדור מצוין למוחמד גדיר, שמתוך רחבת החמש נגח חלש לידיו של לבקוביץ'.


אייל גולסה, מנסה לעבור את הגנת פ"ת (צילום: צילום: אורן אהרוני) 

 

68': ארבייטמן מסר כדור מצוין לגדיר, שניצב לבדו מול שער פתח תקווה אך בעט ברשלנות מעל השער, חיפה החמיצה הזדמנות מצוינת לשיוויון.

 

77': שלומי ארבייטמן פרץ לתוך רחבת פתח תקווה, ובעט כדור אדיר שפגע בקורה של לבקוביץ'.

 

84': ישראל זגורי בעט כדור חזק מ-17 מטרים, לבקוביץ הדף בקושי

 

הרכבים

מכבי פ"ת: רובי לבקוביץ'; חגי גולדנברג, ניצן דמארי, תומר אלבז, נאור פסר; דן רומן, עומר גרה (גבי סלי, 76), דני פרדה; טל בן חיים (דובב גבאי, 46), סמח מורר (יוני תורג'מן, 86), עומר דמארי.

 

מכבי חיפה: אמיר אדרי; אייל משומר (חנא נסאר, 46), זיו אוסון, שי מימון, עלי עותמאן; טיאגו דוטרה, אייל גולסה (שלומי אזולאי, 66), ליאור רפאלוב (סנטיהו סולליק, 46), ישראל זגורי; מוחמד גאדיר, אייל שטרכמן (שלומי ארבייטמן, 53).

פורסם לראשונה 15/12/2009 17:19

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
שוער חיפה, אמיר אדרי
צילום: אלי אלגרט
מומלצים