על רקע החקירות

רוב הציבור: "התקשורת" עוינת את נתניהו

סקר חדש מגלה: ראש הממשלה בנימין נתניהו צודק בטענותיו כי כלי התקשורת בישראל מסקרים אותו בצורה עוינת, דבר הניכר במיוחד על רקע הדיווחים על חקירותיו הפליליות (בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
בנימין נתניהו (צילום:מארק ישראל סאלם, לע"מ)

סקר דעת קהל שנערך על ידי מכון מאגר מוחות לקראת כנס DIGIT השנתי ומתפרסם היום (שלישי) מגלה, כי רוב הציבור סבור שהתקשורת הישראלית עוינת את ראש הממשלה בנימין נתניהו.

58 אחוזים הסכימו עם הטענה כי התקשורת עוינת את נתניהו. בחלוקה לגילאים, בקרב הצעירים ישנה הסכמה רבה יותר עם הטיעון (44 אחוזים), מאשר המבוגרים (26 אחוזים). בחלורה לפי רמת השכלה, בעלי השכלה תיכונית בלבד סבורים כך יותר מאשר בעלי השכלה על תיכונית (26% לעומת 38%).

זאת ועוד, מהסקר עולה כי מחצית מהציבור, 52 אחוזים, חושבים שהתקשורת משפיעה מאוד על חקירותיו הפליליות של ראש הממשלה בנימין נתניהו.

נתניהו, בסרטון לקראת פסח (צילום: עמוד הפייסבוק של נתניהו)

יו"ר כנס Digit, רועי כ"ץ, אמר לגבי נתוני הסקר: "ברור כי העיתונות הישראלית אינה צריכה ואינה יכולה לסקר את חקירות ראש הממשלה רק על פי דעת הקהל, ובכל זאת - אמון הציבור במניעים של התקשורת ובתום הלב של העיתונאים הוא שיקבע את הרלוונטיות וההשפעה של התקשורת".

המשאל, לקראת כנס שיקיים שיקיים בית ספר סמי עופר לתקשורת במרכז הבינתחומי הרצליה, בוצע במהלך חודש מרס 2018 בקרב מדגם מייצג של 504 משיבים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר