דקרו והציתו: שני מוסלמים הואשמו ברצח אנטישמי של ניצולת השואה בפריז

שני מוסלמים יועמדו לדין בגין הרצח של מיריי קנול הי"ד בת ה-85, שנמצאה בדירתה השרופה בפריז אחרי שנדקרה פעמים רבות • המניע - אנטישמי • נכדתה: היא הכירה את אחד הרוצחים מאז שהיה בן 7
נתן פרל
י"א ניסן התשע"ח / 27.03.2018 11:44

הרשויות בצרפת הגישו הבוקר (שלישי) כתב אישום נגד שני מוסלמים המעורבים בפרשת הרצח של ניצולת השואה  מיריי קנול הי”ד בת ה-85 בפריז.

לשניים מיוחס מניע אנטישמי בביצוע הרצח.

ניצולת השואה נדקרה מספר רב של פעמים על ידי שכנה המוסלמי, ולאחר מכן הוצתה יחד עם דירתה.

שני הנאשמים ברצח יובאו לבית המשפט במטרה להאריך את מעצרם. הם מואשמים גם בעבירות שוד והשמדת רכוש.

נועה גולדפרב, נכדתה של ניצולת השואה מיריי קנול, סיפרה בראיון לתכנית ‘קלמן-ליברמן’ ברשת ב’: “היא הכירה את החשוד מאז שהיה בן 7. הוא התגורר בבניין שלה, היא הייתה שמחה לפגוש אותו. לא נתפס שככה זה נגמר”.

“סבתא לא האמינה ברוע – זו כנראה הסיבה שהיא כבר לא איתנו”, הוסיפה הנכדה.

הרצח של קנול הי”ד  מעורר חשש בקהילה היהודית בצרפת. הרב הראשי של פריז, חיים קורסיה, כתב בחשבון הטוויטר שלו כי הוא “מזועזע” מהרצח של קנול, ששרדה את המבצע של הנאצים לגירוש יהודי פריז.

אתמול התייחס לרצח שר החוץ של צרפת ז’אן איב לה דריאן – שביקר בישראל: “היה לי רגע מאוד מרגש וקשה כשסיימתי את ביקורי ביד ושם, ושמעתי על הזוועה של הרצח של גברת קנול שהייתה ניצולת שואה. כרגע לא נוכל לומר אם הסיבה לרצח הייתה אנטישמיות, אבל זה די סביר להניח, זה לא יפתיע ולכן זה רק מחזק את העובדה שהמאבק הזה לא הסתיים, ושנצטרך להמשיך להילחם נגד האנטישמיות”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    אין אמונה בערבים !!!
    27/03/2018 12:25
    סטודנט ישראלי
  1. האיסלם, סכנה לעולם !!!