יום רביעי, 15.05.2024 שעה 00:12
ליגת ווינר סל 23-24
88%1899-220224מכבי ת"א
76%2030-233025הפועל ת"א
72%2021-211825עירוני רמת גן
62%1903-199524הפועל ירושלים
52%1983-202525הפועל חולון
50%2030-198724עירוני קריית אתא
46%2004-197124בני הרצליה
46%2152-199724הפועל חיפה
40%2096-204725עירוני נס ציונה
38%1959-192424הפועל עפולה
29%2036-183324הפועל אילת
28%2220-204625הפועל גליל עליון
24%2215-207325הפועל ב"ש/דימונה
לוח משחקים
  • הפועל חולון
  • רביעי, 15/05, 19:00
  • עירוני קריית אתא
  • הפועל ת"א
  • רביעי, 15/05, 21:00
  • עירוני רמת גן
  • הפועל חיפה
  • שישי, 17/05, 13:30
  • הפועל עפולה
  • הפועל ב"ש/דימונה
  • שישי, 17/05, 13:35
  • הפועל אילת
  • בני הרצליה
  • שישי, 17/05, 13:40
  • עירוני נס ציונה
  • מכבי ת"א
  • ראשון, 19/05, 21:00
  • הפועל ירושלים

לנגפורד: כשאשחק מול רייס, נראה מה יהיה

הרכש הנוצץ של ראשל"צ שלהט ב-91:97 על הרצליה סיפר: "לא ציפיתי לשחק כ"כ הרבה, לא אתחרה עם גלן", שיבק החמיא: "הוא שחקן יורוליג וזה לא סוד"

|
קית' לנגפורד (נעם מורנו)
קית' לנגפורד (נעם מורנו)

כך בדיוק חלמו במכבי ראשון לציון שתיראה הבכורה של קית’ לנגפורד. הגארד המסקרן, שחתם בקבוצה לפני ימים אחדים, להט הערב (שני) עם 20 נקודות, 5 כדורים חוזרים ו-5 אסיסטים בדרך ל-91:97 ביתי על בני הרצליה במסגרת המחזור ה-21 בליגת ווינר סל. הכתומים קטעו רצף של שני הפסדים, בעוד הקבוצה מהשרון נעצרה אחרי שלושה ניצחונות רצופים.

המאמן המנצח שמוליק ברנר סיפר לאחר המשחק: "אנחנו לא שמרנו טוב, זה רחוק ממה שאנחנו יכולים ומסוגלים, יש הרבה סיבות ורובן מנטליות, ברגע שבמחצית השנייה החלטנו אז זה נראה אחרת, ופתח לנו הרבה אפשרויות בהתקפות מעבר, והיינו צריכים את זה. לשחק הרבה סטים עם קית' לא יכולנו. היינו חייבים את המגרש הפתוח, וכדי להגיע לשם צריך לעשות עצירות. זה המפתח שלנו בהמשך, להגיע ל-90 נקודות אנחנו יכולים, אחרי חולון אנחנו הקבוצה השנייה הכי טובה בהתקפה בליגה, הגנתית אנחנו חייבים להיות יותר טובים”.

ברנר: לנגפורד המנהיג שהיה חסר לנו

היכולת של לנגפורד: “לא ראיתי גישה כמו שלו בחיי, אין הרבה שחקנים עם גישה כל כך מקצועית ומחויבת. הוא לא בכושר, אם הייתם רואים אותו באימון בשבת, הוא לא הצליח לרוץ למעלה ולמטה, הוא היה גמור, אז היה ספק אם להלביש אותו או לא, אבל אחרי האימון של יום ראשון הוא היה בחצי כוח, אבל מבחינת האישיות והנוכחות שלו אי אפשר להתעלם ממנו. ברגע שראיתי איך השחקנים מגיבים אליו, איך הוא מצליח להיות מנהיג ב-48 שעות, אבל מנהיגות אתה לא יכול להכריח מישהו לקחת. יש הבדל גדול בין המקום מחוץ לקווים, לאיך שזה קורה. חרגנו מאוד מדקות המשחק שסיכמנו בינינו, אבל זה היה צורך שלנו תוך כדי המשחק. שחקנים שהם תחרותיים הם מוצאים את החמצן במקומות כאלה ואחרים”.

עוד הוסיף: “המצב שלנו לא אידיאלי, אבל נתמודד עם הבעיה הזאת. ברגע שמארק טולפסן נפצע, יכולנו להביא שחקן שיחליף אותו, או שחקן בקליבר משמעותי שיכול להעביר אותנו מרחק. עם קית' היינו במגעים תקופה ארוכה, אז כל הזמן היה סיכוי להביא אותו ולא רצינו להשתפר, ואנחנו נמצאים בסימן שאלה את מי נרשום ומה נעשה עם שאר הסגל שלנו, וזה בעיה טובה".

שמוליק ברנר (נעם מורנו)שמוליק ברנר (נעם מורנו)

לנגפורד עצמו שהיה המצטיין אמר בסיום: "אני עייף, האימונים לא היו יותר מדי טובים בשבילי, במיוחד הראשון, האימון השני שלי היה טוב יותר אבל לא ציפיתי לשחק כל כך הרבה דקות, אבל האדרנלין עשה את שלו, לא ציפיתי לשחק כל כך הרבה במשחק הראשון, אבל זה היה משחק חשוב, אז אמרתי למה לא. הרגשתי כמה פעמים שאני משוחרר, אבל אני מאמין שהדברים יחזרו אליי, זה דבר אחד לעבוד בבית ודבר שני לשחק. ההתרשמות שלי זה שהקבוצה הזאת חסרה חלק או שניים, מילת עידוד פה, קצת עזרה בהגנה, השחקנים האחרים נתנו את התחת שלהם היום. באתי ועזרתי עם מה שאני יכול. זה מזכיר לי מה שקרה לנו במילאנו, שדניאל האקט בא והריץ אותנו לטופ 8”.

יריבים בולטים בליגת ווינר סל: “שמעתי על מה שגלן רייס ג'וניור עושה בליגה, אם אתה עוקב אחרי הכדורסל אתה יודע מי הוא. כשנשחק אחד מול השני, נראה מה יקרה. המטרה שלי זה לא להיות יותר טוב ממנו. הוא שחקן מוכשר, הוא צעיר ממני בעשר שנים, אני לא מחפש להיות בתחרות מולו. מה שקרה עם ג'ף אדריאן, הטראש טוק והכל, העיר אותי. אני יושב בבית במשך חודשיים וחצי ולא הרגשתי משהו כזה, מאוד נהניתי. אחרי המשחק באתי אליו והכל בסדר, אני מכיר אותו מקונטיקט. יש עוד דברים שצריך לראות, אמרתי לג'ייסון סיגרס שעכשיו הוא צריך להיות אפילו יותר אגרסיבי כדי שזה יעבוד. אמרתי למרפי הולאווי שימשיך ויזרוק, לא יפחד לטעות. אם נהיה במנטליות הזאת, נהיה במצב טוב יותר".

אריק שיבק זוכה לכבוד מהאקסית (נעם מורנו)אריק שיבק זוכה לכבוד מהאקסית (נעם מורנו)

"זה היה משחק ששתי הקבוצות בו נכשלו טוטאלית בהגנה, וברגע שאתה לא שומר, ואתה עושה שני סלים, אז זה יוצר פער”, הסביר המאמן המפסיד אריק שיבק. “כשהקבוצות לא שומרות קשה לייצר מומנטום, הם יצרו מיני מומנטום, וניצחו את המשחק. אני לא חושב שקית' לנגפורד היה הגורם המרכזי בניצחון. אני לא הגזבר של ראשון, אבל הם הביאו אותו והוא נותן להם מקדמה על קבוצות אחרות, הוא שחקן יורוליג וזה לא סוד. כששחקן יורוליג משחק בליגה רגילה, זה מה שאתה מצפה ממנו. אותי הרגיזו הסלים של דרו קרופורד וסיגרס. אתה לוקח בחשבון שהוא יקלע את הסלים שלו. אתה מתכונן שבוע שלם לתרגילי אאוט, ומקבל ליי אפ אחרי ליי אפ מהוצאות חוץ. לקהל זה היה מהנה, למאמנים, ממש לא".

הרכז של הרצליה תום מעיין הוסיף: "שחקנים טובים אצלם התחממו וידעו לעשות מהלכים גדולים בסוף. ברבע האחרון התחברו להם פעולות, ניסינו לעצור את זה, אבל אלה היו מהלכים של אחד על אחד. הם קלעו זריקות גדולות. הפסד מאכזב, רצינו שהתוצאות יהיו אחרות, זה העסק, וצריך להרים את הראש ולהסתכל לקראת שבוע הבא, משחק שסוגר שבוע הבא נגד אשדוד, משחק קריטי. לנגפורד הוא שחקן טוב ומשמעותי, הוא עזר להם, תרם להם מהלכים של אחד על אחד. אני פחות מתרכז בהם. בכל פעם ששואלים אותי על פלייאוף, אני נמנע מלדבר על זה, אבל אנחנו ספורטאים ותמיד שואפים הכי גבוה. הפלייאוף לא רחוק, ואין סיבה לא לשאוף לשם. עד שזה לא נגמר, שום דבר לא גמור".

אסור לפספס
נגןהחצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
החצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
נגןהרגע המביך שהשאיר את לוקה דונצ'יץ' בהלם
הרגע המביך שהשאיר את לוקה דונצ'יץ' בהלם
נגןויניסיוס הפרנזטור של פפסי בפרסומת חדשה
ויניסיוס הפרנזטור של פפסי בפרסומת חדשה
נגןשולחן הפינג פונג החדש שמשנה את המשחק
שולחן הפינג פונג החדש שמשנה את המשחק
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */