שתף קטע נבחר

הפועל תל אביב תחליף את טיי מקי

אחרי ההפסד החמישי בשישה משחקים (83:82 לנס ציונה) האדומים סוף סוף הבינו שהם צריכים זעזוע בסגל. הרכז המאכזב יוחלף. גורם בהנהלה: "מאוחר מדי". עשרות אוהדים קיללו את פרנקו

 

לא שקט בהפועל תל אביב . הקבוצה רשמה אמש (ראשון) הפסד חמישי בששת משחקיה האחרונים - 83:82 לעירוני נס ציונה בחוץ. זה לא היה עוד הפסד, האדומים כבר הוליכו 72:82 פחות משתי דקות לסיום, אבל ביצעו כל טעות אפשרית כדי לשמוט את הניצחון. בסיום אוהדי הקבוצה קיללו את דני פרנקו אותו רואים כאחראי ליכולת הרעה במשחקים האחרונים.

 

מי ששוב איכזב הוא טיי מקי שקלע 5 נקודות בלבד (2 מ-7 מהשדה) ב-29 דקות. כבר תקופה שלא מעט גורמים בקבוצה מעוניינים להחליף אותו, אך פרנקו התעקש לתת לו צ'אנס. נראה כי כעת בעקבות ההפסד הגיעו מים עד נפש וגם המאמן הבין שמקי צריך לעזוב.

 

יעזוב את הפועל ת"א? מקי (צילום: טל שחר) (צילום: טל שחר)
יעזוב את הפועל ת"א? מקי(צילום: טל שחר)

 

אחד המועמדים להחליף את מקי הוא דומיניק ווייטרס (31, 1.85 מ') שמשחק העונה בקרשיאקה הטורקית. לווייטרס ולטוני גפני אותו סוכן, וכבר תקופה ששמו עלה כמועמד לחיזוק האדומים. כמו כן, בהפועל תל אביב ייבדקו אופציות מליגת הפיתוח.

 

"זה לא עובד עם טיי, כולם רואים את זה", אמר גורם בהנהלה. "דני התעקש עליו כי הוא הביא אותו, אבל גם הוא הבין שצריך לשחרר אותו. הוא לא עמד בציפיות. החילוף יתבצע מאוחר מדי".

 

פרנקו וקבוצתו עומדים על מאזן של ארבעה ניצחונות ושישה הפסדים בסיבוב השני, ובשבוע הבא מחכה לה דרבי ביתי נגד מכבי תל אביב. הפסד נוסף יעלה את מד הלחץ עוד יותר. האוהדים דאגו אתמול בסיום להסביר לשחקנים וגם לפרנקו את חשיבות הדרבי עם קללות ונאצות.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים