שתף קטע נבחר

ג'רון ג'ונסון עוזב את נס ציונה ועובר לפריז לבלואה

אלוף ההטבעות של ליגת העל שוחרר מהקבוצה לאחר שלא שותף מאז צירופו של קאליף וואייט. ישתף פעולה עם בוריס דיאו בקבוצה הצרפתית

עירוני נס ציונה הודיעה הבוקר (רביעי) על עזיבתו של ג'רון ג'ונסון, שמצטרף לפריז לבלואה הצרפתית. הגארד/פורוורד לא נכלל בסגל הקבוצה בחמשת המשחקים האחרונים, מאז שיתופו של קאליף וואייט. לאחרונה הוא קיבל הצעה מהקבוצה הצרפתית שבה משחק בין היתר בוריס דיאו, ונס ציונה הסכימה ללכת לקראתו ולשחררו.

 

"המועדון רוצה להודות לנינו על תרומתו ומאחל לו הצלחה", נכתב בהודעה הרשמית. ג'ונסון (25, 1.98) היה הראשון מבין הזרים שחתם בקיץ בסגל של נדב זילברשטיין. אל נס ציונה הוא הגיע אחרי שבמרץ 2016 עזב את ליגת הפיתוח, לאחר שעבר בדיקת סמים שהתגלתה כחיובית והושעה לשלושה חודשים עד לסוף יוני.

 

הכתומים עדיין נאבקים על מקומם בליגת העל ומדורגים במקום העשירי בטבלה, עם מאזן של שמונה ניצחונות לעומת 12 הפסדים. המשחק האחרון שבו שותף ג'ונסון היה במחזור ה-15, בו רשם 23 נקודות ו-5 ריבאונדים בהפסד למכבי ראשון לציון. בסך הכל הוא שותף ב-15 משחקים, קיבל בממוצע 23.8 דקות ורשם ממוצעים של 10.5 נקודות ו-3.2 ריבאונדים.

 

בשושן פורים זכה ג'ונסון בתחרות ההטבעות שנערכה במסגרת אולסטאר ליגת ווינר סל. הוא סיפק מופע מרשים בהיכל מנורה מבטחים ובאחת ההטבעות נתלה בידו על הטבעת, בסגנון הדאנק המפורסם של וינס קרטר משנת 2000.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: gettyimages
ג'רון ג'ונסון
צילום: gettyimages
מומלצים