עדי ביטי: "אין לי מה להסתיר"

הזמרת הצעירה שחררה תגובה ברשתות החברתיות לאחר שהוסר צו איסור הפרסום הנוגע למעורבותו לכאורה של אביה רונן ביטי

"הדברים יתבהרו בקרוב". עדי ביטי, צילום: סקייליין

"בימים האחרונים אני ומשפחתי נמצאים בסערת רגשות", כתבה עדי ביטי בפוסט ששחררה ברשתות החברתיות, מיד לאחר פרסום הידיעה כי אביה הוא החשוד בהטרדת מעריצות.

"חשוב לי לומר כי לא השתתפתי ולא הייתי חברה או מנהלת באף קבוצת וואטסאפ הקשורה לחקירת אבא שלי והדברים יתבהרו בקרוב", מסרה הזמרת הצעירה. "אינני יודעת אילו תכנים או מסרים אם בכלל הועברו בקבוצה הזאת. אני סומכת על המשטרה שתעשה עבודתה נאמנה, ואולם, אין לי צורך באיסור פרסום שמי שכן לא אני נאשמת או חשודה בעבירה כלשהי.

"לכן החלטתי היום לבקש ולהסיר את צו איסור הפרסום ולשתף אתכם במה שאני עוברת, כי לי, עדי ביטי, אין מה להסתיר. עבדתי קשה מאוד להגיע לאן שהגעתי. אני רוצה להמשיך ולעשות את מה שאני הכי אוהבת: ליצור מוזיקה, לשיר, להופיע ולשמח את הציבור וחבריי שאני אוהבת כל כך, מבלי ששמי יעורבב בעניין שאין לי קשר אליו".

עוד כתבה ביטי: "אני משתפת אתכם כי עוברים עליי ימים קשים, לא פשוטים ובטח גם יהיו כאלו בעתיד הקרוב. בימים אלו אני עובדת על שירים חדשים וממשיכה להתרכז בעשייה המוסיקלית שלי והבגרויות כבר בפתח. אני מבקשת לכבד את פרטיותי ובהזדמנות זו להודות לכל אלפי האנשים שתומכים בי, מקיפים אותי באהבה ונותנים לי כתף בשעה לא פשוטה זו".


הפוסט של ביטי בכתב ידה // מתוך האינסטגרם

כאמור, אביה של הזמרת עדי ביטי, רונן ביטי, הוא החשוד בהטרדתן של קטינות באמצעות תוכנת המסרונים. בית המשפט הסיר היום (שלישי) את צו איסור הפרסום בפרשה. בהמשך היום יובא רונן ביטי לדיון בהארכת מעצרו.

בשבוע שעבר נעצר ביטי, שניהל את דף המעריצים של בתו, בחשד שהטריד מינית וביצע שורה של עבירות מין בקטינות עמן יצר קשר באמצעות הדף. הוא האשים כי התלונה הגיע כנקמה מצד אחת המנהלות בדף. אתמול טען פרקליטו, עו"ד שרון נהרי כי "חדשות לבקרים מתחזים בשמו בפרופילים בדויים וברשתות החברתיות. בנוסף מכריו וחבריו משתמשים בטלפון הנייד שברשותו".

https://t.me/eranswisa

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר