שתף קטע נבחר

בית"ר י-ם: איתן טיבי ייצא לבלגיה בשבוע הבא

המגן דחה את המבחנים בליאז' אחרי שהובהר לו כי עליו לשוב ארצה עד יום ד'. השחקנים יידרשו לחתום השבוע על הקוד האתי

שחקני בית"ר ירושלים נהנו היום (ב') מיום מנוחה ומחר הם ישובו להתאמן ויחלו בהכנות לקראת המשחק מול הפועל רמת גן. למרות שהקבוצה מהבירה פייבוריטית ברורה, במועדון לא מזלזלים באדומים ורוצים לשמור על ההמשכיות אחרי שני הניצחונות הרצופים שהשיגו בשבועיים האחרונים, על הפועל רעננה והפועל עכו.

 

מגן הקבוצה, איתן טיבי, שהיה אמור לצאת אתמול למבחנים בקבוצת סטאנדר ליאז' הבלגית, יישאר בסופו של דבר בישראל. השחקן ינסה לתפוס טיסה לבלגיה, ככל הנראה כבר בשבוע הבא אחרי המשחק נגד ר"ג. אם המהלך לא ייצא לפועל גם בשבוע הבא, ייתכן כי נציג מהקבוצה הבלגית יגיע בסופו של דבר לישראל על מנת לעקוב אחר השחקן.


איציק קורנפיין. דורש מהשחקנים לחתום על קוד אתי (צילום: דודי ועקנין)

 

טיבי, שקיבל את אישור ההנהלה לצעד, העדיף לא לצאת השבוע לבלגיה מכיוון ששיחק 90 דקות מול אחי נצרת ובצוות המקצועי דרשו ממנו לשוב לישראל

כבר ביום רביעי על מנת להשתתף בהכנות למשחק עם ר"ג, מה שהיה מאפשר לו שלושה ימים בלבד לנסות להרשים את מאמן ליאז'. מי שסידר לטיבי את המבחנים בליאז' הוא הסוכן דודו דהאן, אשר אימן אותו בשנה שעברה בהכח עמידר רמת גן.

 

במהלך השבוע, שחקני בית"ר יידרשו לחתום על 'הקוד האתי', אותו גיבש יו"ר הקבוצה, איציק קורנפיין. המהלך התבשל אצל ההנהלה והצוות המקצועי בעקבות היציאות הרבות לבילויים של שחקני הקבוצה בתקופה האחרונה ועימותים בינהם.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
איתן טיבי
צילום: דודי ועקנין
מומלצים