"אשמור עלייך": פדופיל התכתב עם "בת 13"

המשטרה עצרה פדופיל נוסף שהתכתב עם שוטרת שהתחזתה לנערה • הפדופיל היסס כי שמע על מעצרי פדופילים אחרים

חלק מהתכתבויות השיחה //צילום: דוברות המשטרה

במסגרת פעילות חשאית של משטרת ישראל נגד עבירות פדופיליה ברשת, נעצר בסוף השבוע חשוד נוסף שהתכתב עם שוטרת שהתחזתה לקטינה בת 13.  

החשוד, בן 28 מטייבה, ניהל התכתבויות בעלות תוכן מיני עם ה-״קטינה״ , ביודעו שהיא בת 13 ואף ביקש להיפגש עימה. החשוד לא חדל ממעשיו גם לאחר שהבחין בפרסום על פדופילים אחרים שנעצרו לאחרונה ואף כתב על כך ל-״קטינה״.

"ראיתי פרשה על מלקודות לאנשים שהיו עם קטינות וזה מפחיד (הטעות במקור)" כתב החשוד ובהמשך השיחה התוודע על רצונו לקיים יחסי מין עם מי שהיה בטוח כי היא ילדה בת 13.

 

חלק מההתכתבויות //צילום: דוברות המשטרה

 

בתום חקירה חשאית החשוד נעצר והובא לדיון בבית משפט השלום בת״א. בית המשפט האריך את מעצרו עד יום שלישי הקרוב בעוד חקירתו נמשכת. 

כזכור, לאחרונה המשטרה הצליחה לשים את ידה על מספר פדופילים דרך התכתבויות ברשת וקביעת מפגש עימם. זאת כחלק ממאבק המשטרה בתופעת הפדופיליה ברשת. 

משטרת ישראל מבקשת מההורים לגלות ערנות בכל הנוגע לגלישת ילדיהם ברשת ולהזהירם מפני הסכנות ברחבי הרשת. "אנו קוראים להורים לפנות למשטרה בכל מקרה של חשד להתכתבות או פניה חשודה המגיעה לילדיהם, וכן להסביר לילדים על הסכנות ולהנחותם לדווח על כל פניה או אמירה בוטה מגורם זר." מסרה המשטרה. 

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר